|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kvinne mangler hjernehalvdel (Adressa.no)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Kvinne mangler hjernehalvdel
Og jeg skjønner ikke hva det er du ikke skjønner? Det er jo en allmen kjent sak at venstre hjernehalvdel styrer språk og kommunikasjon. Da er det en liten sensasjon(i hvert fall for oss som befinner oss i kategorien jeg beskriver under) i seg selv at en kvinne uproblematisk har levd hele livet sitt med bare høyre hjernehalvdel, ikke sant? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Mother of Dragons
|
Jeg reagerte ikke på at du syntes det var en utrolig eller pussig historie, som du selv sier, det er jo det, dersom man ikke har holdt på med det.
![]() |
#24 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Så du synes hovedinnlegget mitt var krast? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Mother of Dragons
|
Du sa at "Dette setter fastgrodd hjerneforskning i et annet lys" og det er vel en rimelig tolkning å oppfatte dette som at du mener noe om hjerneforskningen som pågår for tiden og at du mener at det ikke skjer så mye, og det er jo ganske krass kritikk av et fagmiljø.
![]() |
|
|