Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En god tilbakemelding

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-07, 13:50   #21
Elias
Superaktiv
 
Elias sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 317
Elias er populærElias er populærElias er populærElias er populær
Standard

Sv: En god tilbakemelding

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Hvorfor er det da slik at fordi dette er en nettside så forbeholder folk seg til å gi ganske "dårlige tilbakemeldinger" ettersom de finner det for godt? Hvorfra kommer da vanen med å gi "røde prikker" når man er uenig med en annen persons meninger? Greit nok å markere seg hvis noen går over streken og henger ut en med-debattant, men hvorfor bruke dette når det er meningsforskjeller? Det blir jo det samme som om man IRL skulle gått omkring å gitt "rødt kort" til alle de som ikke er enige med en selv? Kan ikke helt se for meg hvordan man ville fungert på en arbeidsplass om man gikk rundt og delte ut like mange "røde kort" som "grønne oppmuntrings-tilbakemeldinger"...

Bekalger avsporingen til "røde prikker" - men en av de viktigste grunnene til at jeg avstår fra å bruke røde prikker (tror jeg har gitt en eller to?) er nettopp fordi de sender et signal som er så negativt. Har registrert at mange forklarer sin bruk ut fra sine egne kriterier - men jeg synes de får en slags "hakke-på-mentalitet" - som vi nok ikke ville ha drømt om å ha tillatt oss IRL...

Jeg mener røde prikker hører til i enkelte av barnesykdommene.....og stort sett bare der.

Elias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 13:52   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.341
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god tilbakemelding

Jeg synes det er konstruktivt med negative tilbakemeldinger, hvis det er en grunn for de.

Kommunikasjon IRL og på nett er to helt forskjellige ting, og jeg har ingenting imot virtuelle rødprikker.

(skal vi virkelig begynne på denne igjen?)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 13:52   #23
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En god tilbakemelding

Som mamma har jeg 20 års trening i å gi tilbakemeldinger, noe som har satt sine spor i min personlighet.
Jeg er en omsorgsperson, og gir derfor tilbakemeldinger.
Skulle da bare mangle. I min verden er det en nødvendighet i forhold til de man har rundt seg.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 13:53   #24
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En god tilbakemelding

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg synes det er konstruktivt med negative tilbakemeldinger, hvis det er en grunn for de.

Kommunikasjon IRL og på nett er to helt forskjellige ting, og jeg har ingenting imot virtuelle rødprikker.

(skal vi virkelig begynne på denne igjen?)

Og der er jeg helt enig med deg!

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 13:54   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.341
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god tilbakemelding

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Og der er jeg helt enig med deg!

Føles bra, ikke sant?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 13:54   #26
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: En god tilbakemelding

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

(skal vi virkelig begynne på denne igjen?)


Nei det skal vi ikke. Jeg prøvde å formulere meg slik i mitt innlegg at det ikke skulle være samme diskusjonen opp igjen. (Jeg har forøvrig ikke deltatt i de diskusjonene i noen særlig grad.

  Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 13:56   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.341
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god tilbakemelding

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Nei det skal vi ikke. Med mindre du ønsker det?

Får jeg bestemme?



Ja, egentlig er jeg en sucker for avsporinger, så jeg har ingenting jeg skulle sagt. Jammen beit jeg ikke på agnet jeg også, forresten.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 13:58   #28
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: En god tilbakemelding

Jeg sliter alltid med å skrive negative tilbakemeldinger til elevene. Sukk!

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 14:06   #29
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En god tilbakemelding

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Føles bra, ikke sant?

Nesten så jeg gir deg en grønn en, gitt.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 17:11   #30
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.321
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god tilbakemelding

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.


Hvorfor er det da slik at fordi dette er en nettside så forbeholder folk seg til å gi ganske "dårlige tilbakemeldinger" ettersom de finner det for godt? Hvorfra kommer da vanen med å gi "røde prikker" når man er uenig med en annen persons meninger? Greit nok å markere seg hvis noen går over streken og henger ut en med-debattant, men hvorfor bruke dette når det er meningsforskjeller? Det blir jo det samme som om man IRL skulle gått omkring å gitt "rødt kort" til alle de som ikke er enige med en selv? Kan ikke helt se for meg hvordan man ville fungert på en arbeidsplass om man gikk rundt og delte ut like mange "røde kort" som "grønne oppmuntrings-tilbakemeldinger"...

Bekalger avsporingen til "røde prikker" - men en av de viktigste grunnene til at jeg avstår fra å bruke røde prikker (tror jeg har gitt en eller to?) er nettopp fordi de sender et signal som er så negativt. Har registrert at mange forklarer sin bruk ut fra sine egne kriterier - men jeg synes de får en slags "hakke-på-mentalitet" - som vi nok ikke ville ha drømt om å ha tillatt oss IRL...

Dette er et diskusjonsforum. Et møtested på internett. Det er ikke den virkelige verden.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 17:31   #31
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god tilbakemelding

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Dette er et diskusjonsforum. Et møtested på internett. Det er ikke den virkelige verden.

Joda, dette er så virkelig som det kan få blitt. Det er ikke et rollespill, men virkelige mennesker bak så godt som hver eneste maskin. Som møtes, for å diskutere, for å prate, for å dele, for å få tilbakemeldinger og være i dialog med andre mennesker.

Vi kan godt diskutere i hvilken grad det skal gjelde andre sosiale regler på et diskusjonsforum ifht irl samvær, eller om det er ulike sosiale regler for hvordan en mailer til vennene sine ifht hvordan en "mailer" med internettvenner (som jo også ofte er irl-venner også). Men "dette er ikke irl" synes jeg blir en veldig gammeldags og feil holdning. Internett er i større og større grad blitt en stor del av folk irl og hverdag.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 17:35   #32
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god tilbakemelding

Jeg har verken behov for å gi eller få positive tilbakemeldinger i den grad at det er noe jeg tenker særskilt over.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 17:43   #33
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.321
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god tilbakemelding

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Joda, dette er så virkelig som det kan få blitt. Det er ikke et rollespill, men virkelige mennesker bak så godt som hver eneste maskin. Som møtes, for å diskutere, for å prate, for å dele, for å få tilbakemeldinger og være i dialog med andre mennesker.

Vi kan godt diskutere i hvilken grad det skal gjelde andre sosiale regler på et diskusjonsforum ifht irl samvær, eller om det er ulike sosiale regler for hvordan en mailer til vennene sine ifht hvordan en "mailer" med internettvenner (som jo også ofte er irl-venner også). Men "dette er ikke irl" synes jeg blir en veldig gammeldags og feil holdning. Internett er i større og større grad blitt en stor del av folk irl og hverdag.

Det var ment som en kommentar til sammenlikningen røde prikker på nett og røde kort IRL. Det kan selvsagt ikke sammenliknes, derav min påstand.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 19:15   #34
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En god tilbakemelding

Jeg tror jeg er ganske grei å ha med å gjøre - jeg sier takk og gir positive tilbakemeldinger. Men om det er "gode" tilbakemeldinger - det er noe annet. Jeg er ikke flink på såkalt konstruktiv kritikk, for jeg er alt for redd for den kritikk biten.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 20:07   #35
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god tilbakemelding

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Jeg tror det er viktig å huske at de gode tilbakemeldingene vi kan gi er viktig for andre menneskers selvfølelse. Jeg registrerer at flere legger inn svar her som er veldig i tråd med mine egne verdier. I skolen har man dessuten gode erfaringer med metoder hvor man ved å forsterke de positive tilbakemeldingene kan bidra til å dempe negativ adferdsel, slik at det blir mindre behov for å "kritisere" eller gi dårlig feedback.

Hvorfor er det da slik at fordi dette er en nettside så forbeholder folk seg til å gi ganske "dårlige tilbakemeldinger" ettersom de finner det for godt? Hvorfra kommer da vanen med å gi "røde prikker" når man er uenig med en annen persons meninger? Greit nok å markere seg hvis noen går over streken og henger ut en med-debattant, men hvorfor bruke dette når det er meningsforskjeller? Det blir jo det samme som om man IRL skulle gått omkring å gitt "rødt kort" til alle de som ikke er enige med en selv? Kan ikke helt se for meg hvordan man ville fungert på en arbeidsplass om man gikk rundt og delte ut like mange "røde kort" som "grønne oppmuntrings-tilbakemeldinger"...

Bekalger avsporingen til "røde prikker" - men en av de viktigste grunnene til at jeg avstår fra å bruke røde prikker (tror jeg har gitt en eller to?) er nettopp fordi de sender et signal som er så negativt. Har registrert at mange forklarer sin bruk ut fra sine egne kriterier - men jeg synes de får en slags "hakke-på-mentalitet" - som vi nok ikke ville ha drømt om å ha tillatt oss IRL...



Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Det er alltid viktig med tilbakemeldinger, men det er nok litt misforstått - mener jeg - at det er viktig med negative tilbakemeldinger. Det kommer så klart ann på hva man legger i begrepet "negativ tilbakemelding", men jeg legger i det en negativ kommentar som betegner noe/noen (ala "du er dum" eller "hvorfor gjorde du noe så dumt?") og som ikke innbyr til en konstruktiv dialog.

Det å argumentere med et annet synspunkt er ikke en negativ tilbakemelding, det er en "uenighet" som man redegjør for i en redelig diskusjon hvor man har som mål å komme fram til en løsning. I virksomheter som har en endringskultur, som mange mener er en type kultur som virkelig leder til suksess, er det nettopp debatter som bringer en videre til gode løsninger. Men - det er ikke slik at man da kan ha løse kanoner som går rundt og kommer med "sannheter" etter eget forgodtbefinnende.

Jeg har i mange år jobbet med prosesser hvor man ikke ønsker at medarbeidere går rundt og er enige uten at de er det, men hvor det er viktig at man følger noen spilleregler i forhold til hvordan man kommer med slike tilbakemeldinger.

I miljøer hvor det er lov til å slenge rundt seg negative tilbakemeldinger, er det vanskeligere å få til gode endringer og nødvendig utvikling - nettopp fordi man vi unngå å gjøre "feil" når man da risikerer å få negative tilbakemeldinger og kanskje få skylden for feil.

igjen.


Veldig godt og klokt formulert.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 23:07   #36
Trolljenta25
Erfaren
 
Trolljenta25 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 896
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Sv: En god tilbakemelding

Jeg er faktisk veldig bevisst på å være flink til å gi positive tilbakemeldinger til de rundt meg. En sjef av meg påpekte en gang hvor mye hun satt pris på at jeg fortalte henne når jeg synes hun gjorde en god jobb også. Hun synes det til tider var ensomt på toppen og ikke fikk noe feedback når hun gjorde noe godt. Folk var derimot veldig flinke til å gi negative tilbakemeldinger. Da ble jeg litt stolt, gitt.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 23:30   #37
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: En god tilbakemelding

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Joda, dette er så virkelig som det kan få blitt. Det er ikke et rollespill, men virkelige mennesker bak så godt som hver eneste maskin. Som møtes, for å diskutere, for å prate, for å dele, for å få tilbakemeldinger og være i dialog med andre mennesker.

Vi kan godt diskutere i hvilken grad det skal gjelde andre sosiale regler på et diskusjonsforum ifht irl samvær, eller om det er ulike sosiale regler for hvordan en mailer til vennene sine ifht hvordan en "mailer" med internettvenner (som jo også ofte er irl-venner også). Men "dette er ikke irl" synes jeg blir en veldig gammeldags og feil holdning. Internett er i større og større grad blitt en stor del av folk irl og hverdag.

Det er helt sikkert forskjeller i hvordan vi bruker nettsider, men jeg ønsker å delta på et diskusjonsforum med Desembermammas utgangspunkt.

Ja, jeg er veldig anonym, jeg gir ikke ut informasjon til så mange, jeg legger ikke ut bilder av ungene mine - men jeg gleder meg over de interessante diskusjonene jeg prøver å bidra i, over de refleksjonene som kommer fra så mange ulike mennesker, og jeg elsker det å ha et sted å gå for å få hjelp på ulike måter.

(Og så fikk jeg ikke grønnprikket hun der alfacharlie som var en "sucker" for avsporinger. Har jeg virkelig gitt henne så mange grønne før da? Uansett - avsporinger er egentlig herlige.)

  Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 23:33   #38
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: En god tilbakemelding

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Dette er et diskusjonsforum. Et møtested på internett. Det er ikke den virkelige verden.

Vel, vel. Vi er forskjellige.

  Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 17:04   #39
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.341
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En god tilbakemelding

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

(Og så fikk jeg ikke grønnprikket hun der alfacharlie som var en "sucker" for avsporinger. Har jeg virkelig gitt henne så mange grønne før da? Uansett - avsporinger er egentlig herlige.)

Som om det er så vanskelig å tenke seg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 17:13   #40
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En god tilbakemelding

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg tror at jeg er flink til å gi positiv feedback. Det er viktig, veldig viktig. Selv er jeg feedbackjunkie.

(og jeg tror at all den tiden jeg har tilbrakt på dette og andre fora gjør at jeg er flinkere til å sette ord på de tingene jeg ellers bare ville ha tenkt. Et slags mentalt prikkesystem.)

Signerer.. Og jeg kan si meg enig at du er er flink, AC.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no