|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?Fana blir jo temmelig langt ute igjen. Det er ikke noenlunde sentralt i mine øyne.
|
|
|
#6 |
|
Peppy!
|
Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?Hey hey, nå må vi snakke norsk her! Birkelundstoppen? Sædalen? Mindeområdet? Ligger dette innunder noen av disse bydelene? Jeg prøvde å søke på finn.no, men ble ikke veldig mye klokere. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?
Man har Laksevåg bydel i vest, der ligger Loddefjord, Skålevik, Drotningsvik, Olsvik, Alvøen, Mathopen og Vadmyra. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Fyllingsdalen er en bydel ja. Litt slum synes eg då...(sorry)Men veldig sentralt! Rett gjennom en tunnell så er du midt i byn. |
|
|
|
#9 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?starefossen og kalfaret er fint og dyrt. Og for sossete for min stil. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Peppy!
|
Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?Leiligheten på Nordnes var jo fin, med sjøen rett ved. Men det blir nok for Aker Bryggete, det er litt skummelt når man har småbarn løpende rundt. Det som er mest vanskelig er å finne noe som er stort nok, på Nordnes og i Sandviken. Det bør vel være minimum 100 kvm, og da er det ikke mye å velge mellom. (Med mindre man sikter på noe i timillionerkronersklassen, som ikke er aktuelt her.) |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Protonterapeut
|
Skal vi se;
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?Sædalen, Sandviken, Arna (tar 8 min med toget inn til sentrum |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?Vi bor i Fana. Mellom paradis og fana er det Kjempe god bussforbindelse så lenge du bor i nærheten av bussstopp. Vi bor ganske langt ut i fana men bruker likevel ikke mer enn 15-20 med bil til sentrum.
|
|
|
#16 |
|
Absolut ateist
|
Sandviken er råflott og rådyrt. Skulle gjerne bodd der.
|
|
|
#18 |
|
Peppy!
|
Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?Dette, for eksempel: http://www.finn.no/finn/realestate/o...11&WT.svl=Link |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bølle
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Her bor fetteren min og samboer. De har tre gutter på seks, fire og to år. De bor vel i en av nabogatene, til det huset på prospektet du viser til. De stortrives, de er innflyttere, fått mange venner med barn, går i vennekor og trives veldig godt. Er også en park like ved(Meyersmarken) hvor det er fine muligheter til lek, bading i plaskebasseng, grilling og til og ake, stå på ski om vinteren. Kort vei til Fløye og Sandviksfjellet, kort vei og spasere ned til indresentrumkjerne og kjapt og kjøre bil ut til Ikea.
|
|
|
#20 |
|
Absolut ateist
|
Sandviken har mange små kroker med lekeplasser og bilfrie smau.
|
![]() |
|
|