Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva bruker du å tenke på når du legger deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-07, 00:19   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?

Jeg tenker ikke så mye, annet enn kanskje "gud så kaldt det er her nå". Jeg leser alltid på senga til jeg sovner. Nå for tiden ligger jeg og kjenner litt etter spark før jeg sovner, knerten er så aktiv på kvelden og morgenen.

Gammel 20-11-07, 00:39   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøver noen ganger å planlegge eller filosofere/drømme litt om planer fremover, men jeg sovner alltid på få minutter, så det er begrenset hvor langt jeg kommer i planleggingen.

Gammel 20-11-07, 04:11   #3
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg prøver å ikke tenke så mye i det hele tatt, men når jeg ikke klarer å la være, er det alt mulig som opptar meg for øyeblikket. Nå for tiden er det stort sett hvor mye klokka er, hvor lenge det sannsynligvis er til Hannah våkner, og hvor mye søvn jeg vil få i natt.

Gammel 20-11-07, 09:25   #4
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg har en overaktiv hjerne, så dersom jeg ikke tar kontroll og bruker telleteknikk for å sovne, så sovner jeg aldri, hjernen bare jobber og jobber med alt mulig som har skjedd i løpet av dagen, eller ikke skjedd, eller kunne skjedd, og hva jeg skal gjøre med fremtiden, og hvordan jeg kan handle i fremtiden for å unngå å gjøre fortiden opp igjen, osv, osv. Så jeg visualiserer en person som står å tegner på en whiteboard. Det blir tegnet en sirkel, og inni der tallet 100. Så viskes dette ut, uten at man berører sirkelen, og tallet 99 tegnes. – Ufattelig kjedelig, og effektivt. Jeg har som oftest sovnet før jeg kommer til 80. Det lengste jeg har holdt på er til 48 en gang. Jeg orker ikke tankekjøret, så enten, så går jeg rett på whiteboarden, eller så kjører jeg et avspenningsprogram først, og så whiteboarden dersom det er nødvendig.

Det var et supert tips! Jeg har det på samme måte.

Gammel 20-11-07, 09:34   #5
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

På sex.

Gammel 20-11-07, 06:14   #6
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøver etter beste evne å slappe av og ikke tenke på noenting. Dersom jeg ligger og tenker på ting hender det at hjernen blir overaktiv og jeg får ikke sove. Så jeg har funnet opp noen metoder som funker for meg, enten telling fra hundre og ned til null, eller andre, like kjedelige ting.

Gammel 20-11-07, 06:23   #7
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Hva tenker dere på når dere legger dere?

Alt og ingenting.

Jeg legger ofte hyggelige planer, tenker på ting jeg ser fram til, funderer på hva fremtiden vil bringe. Stort sett positive tanker.

Gammel 20-11-07, 07:47   #8
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg leser til jeg sovner.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 08:01   #9
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Så sant jeg ikke er så trett at jeg sovner med det samme, tenker jeg på alt mulig rart.
Sykdom og fremtid opptar mye av tankene mine.

Min mamma pleier forøvrig å planlegge bursdagsgaver og overraskelser når hun ikke får sove, så det blir mye kreativt fra hennes side når det er klart for bursdag og jul!

Gammel 20-11-07, 08:06   #10
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Generelt ingenting.

Gammel 20-11-07, 08:17   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Noen ganger sovner jeg i løpet av få sekunder.Det er når jeg leser og omtrent sovner oppi boken (ligger på magen og leser)
Andre ganger sliter jeg mer med å sovne.Da tenker/planlegger jeg nå for tiden hvordan det nye badet skal bli, eller som regel teller jeg et eller annet

Gammel 20-11-07, 08:22   #12
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Generelt ingenting.

Du er mann.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 10:00   #13
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sovner alltid fort jeg, heldig sånn.
Nå er jeg jo i en vanskelig situasjon med magen min, og det påvirker meg jo, men sovnet heldigvis igår kveld.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 10:03   #14
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For tiden har jeg konstant dårlig samvittighet for alt jeg ikke har fått ordnet i leiligheten - er så sliten på kvelden at sofaen er myyyyyyyyye bedre enn vasking, rydding, sparkling og maling

Dette tenker jeg ofte på når jeg legger meg.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 10:06   #15
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Jeg tenker på Mike Patton...

Gammel 20-11-07, 10:09   #16
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av syllan, her.

Jeg tenker på Mike Patton...

Deilig å sovne til, da!

Gammel 20-11-07, 10:37   #17
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Deilig å sovne til, da!

Hehe uten tvil

Gammel 20-11-07, 10:54   #18
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Urk, hvorfor har jeg ikke lagt meg tidligere?" er en fast gjenganger her.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 10:10   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg tenker

'Ikke tenk- Ikke tenk- Ikke tenk- Ikke tenk at du må ikke tenke- Ikke tenk at du må ikke tenke'
Sånn ihvertfall 5 min, så igjen begynner tanker å svirre hodet. På alt jeg burde ha gjort.

Jepp. Jeg er periodevis helt ekstremt på tankekjøret.

Gammel 20-11-07, 10:28   #20
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det skjer en kjemisk reaksjon mellom huet mitt og hodeputa, så jeg blekker stort sett ut med én gang.

De gangene jeg ikke sovner raskt tenker jeg gjennom dagen, ellers så ligger jeg og irriterer meg over at jeg ikke sovner

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.