|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva må man ha gjort før jul?
Selvfølgelig skriver jeg julekort. Jeg synes det er veldig koselig å få en liten oppdatering fra alle dem som jeg ikke greier å ha så mye kontakt med som jeg gjerne skulle ha hatt.
![]() |
#22 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva må man ha gjort før jul?Julekort er for meg noe av det fineste med julen og det blir bare bedre og bedre nå når det er så mange barn rundt meg og man får fine bilder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva må man ha gjort før jul?Men hva gjør dere med dem? Henger dem opp? Kaster dem? Sparer på dem til neste år så dere har en liste å skrive etter, slik min mor gjorde?
![]() |
#24 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva må man ha gjort før jul?De henger fremme som julepynt. Jeg fester dem på adventskalenderen etterhvert som den er tom og har gjerne et ekstra bånd med små klyper til å feste dem på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Introvert optimist
|
Leser dem, legger dem deretter i julepost-"veggtingen", som sikkert heter noe annet, og sparer på dem. I hvert fall dem med bilder av ungene, så kan jeg sammenlikne fra år til år.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er vi også, vi liker at julen inneholder noe, som samvær med venner og familie, bake litt, ha koselige familiekvelder foran peisen der vi ser en film sammen, leser høyt sammen, eller bare spiser pepperkaker og drikker hjemmelaget gløgg. Senke skuldre, nyte freden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva må man ha gjort før jul?Jeg ble sliten av bare å lese litt av det Flylady greiene...... Hvem i huleste er det som har tid til å sette på vaskemaskin, tenke ut middag, gå gjennom dagens planer, spise frokost og SÅ rydde i 15 minutter om morgenen?????? Da må man jamen stå opp tidlig |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Sv: Hva må man ha gjort før jul?Vært snill? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
flisespikker
|
Jeg tar vare på dem, selvsagt. Jeg henger dem ikke opp, de står vel i en vinduskarm eller en hylle og havner etter hvert i en eske eller skuff. (Jeg kaster ikke brev eller kort, enten de er skrevet til jul eller ellers.) Og jeg synes det er hyggelig med julekort - vi får ikke så fryktelig mange, men de vi får er hyggelige, og bilder er ekstra hyggelig. Og så lager vi gjerne kort selv, og det er morsomt. (Pass deg, ellers havner du på listen!
![]() |
#33 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva må man ha gjort før jul?:noterer Scarlett på julekortlisten:
![]() |
#35 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hva må man ha gjort før jul?Jeg som er "meget alvorlig" syk burde kanskje jobbe litt med julekortlisten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva må man ha gjort før jul?Mi liste er enkel: |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
har tatt seg sammen
|
Tror jeg skjønte spøken sånn omtrent ved juletapetseringa, før det lurte jeg bare på om du var riktig navla.
![]() |
#38 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva må man ha gjort før jul?Forøvrig lurer jeg litt på hva jeg egentlig har gjort når jeg bestemte at vi skulle lage jul selv for første gang. Innen desember tikker inn på kalenderen har jeg nemlig tenkt å være høygravid. Jeg får skrive lister, så får sambo ta jobben.
![]() |
#39 |
flisespikker
|
Rive peisen har vi vært inne på. Men det er mulig det får vente til utpå nyåret.
![]() |
|
|