|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Ustabil
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg har høydeskrekk, og den er så ille at jeg får pustevansker. Har også vannskrekk, og der er det knyttet til det å ikke se bunnen. Dessuten er jeg husredd. Ikke egentlig spesielt mørkeredd, men mer redd for tomme bygninger. Det å plutselig oppdage at jeg er sistemann igjen på jobben fremkaller akutt behov for å komme meg av gårde. Jeg har også store problemer med å være førstemann som låser meg inn. Husredselen er den jeg merker mest i hverdagen, for både høyder og vann er jo noe man kan unnlate å oppsøke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Smugleser
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg oppfatter det ikke selv som merkelig (men klart irrasjonelt), og det er en viss frykt for lange kjellerganger. Der er det kriker og kroker, massevis av dører, det lukter vondt, lyset kan gå - det er i det hele tatt ordentlig ekkelt. Loft, derimot, er bare kos.
![]() |
#23 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg har sterk høydeskrekk, og klarer ikke en gang gå opp stigen til loftet, eller sove øverst i køyeseng.....
![]() |
#24 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Har lest gjennom tråden i håp om at jeg deler min irrasjonelle frykt med noen, men neida... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
superbruker
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg klarer ikke å spise tuppen eller bunn på bananen. Mamma sa nemlig at der lå eggene til småfluene. Jeg klarer bare ikke å spise det .
![]() |
#26 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?
Samme her! Jeg er noe alldeles sinnsykt redd for veps. Og er ikke helt god når de kommer i nærheten. En gang slo jeg til en litt nærgående veps, sånn at den traff eldstemann og stakk henne. Noen som tror jeg følte meg som en god mor da...
![]() |
#27 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Det er mye jeg ikke liker, men lite jeg er redd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg har en komplett og fullstendig irrasjonell frykt for å drukne i ei myr!
![]() |
#29 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg har ikke høydeskrekk selv, men på barnas vegne. De skal ikke høyt over bakken eller nærme en kant før det prikker i huden min, og pulsen går hurtig.
![]() |
![]() |
#30 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg er livredd for tang - jeg kunne helt klart drukna om jeg hadde kommet borti tang jeg ikke var klar over... (jeg har kommet så langt at jeg nå kan ta på tang som har kommet opp på stranda, men tang som flyter i sjøen, eller står på bunnen.. :livredd:
![]() |
#31 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg er husredd. Veldig irrasjonelt med tanke på at jeg gladelig kan gå i skogen, i storbyer og alt sånn midt om natta - men i mitt eget hjem alene? kjempeskummelt.
![]() |
#32 |
Peppy!
|
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Snegler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Tilpasser tittel
|
Jeg trodde jeg var den eneste..Jeg får helt fnatt..
![]() |
#34 |
Tilpasser tittel
|
Hvor har du bodd?
![]() |
#35 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg kan heller ikke sove med tærne utenfor dynen, merkelig det der.
![]() |
#36 |
Tilpasser tittel
|
Den glemte jeg.. Det skal ikke mye til før jeg får helt fnatt om noen klemmer meg veldig lenge eller sånt.
![]() |
#37 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg har ingen irrasjonelle frykter. Jeg synes det er helt normalt å tilte om en veps kommer i nærheten av meg og samtidig synes at hoggormer er søte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg er livredd for mus og rotter. Min store skrekk er å få en mus eller rotte på meg, som løper innenfor genseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Energisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en "merkelig", irrasjonell frykt?Jeg er også helt irrasjonelt livredd mus... jeg er så redd at jeg ikke kan være i huset før jeg vet den er borte... |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, du bør kanskje ikke komme inn og lese på denne tråden mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|