|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Er det uproft at legen har snusleppe under pasientsamtalen | |||
| Ja, det er uproft |
|
122 | 85,92% |
| Hallo - snus gjør da ikke noe |
|
1 | 0,70% |
| Tja - han kunne jo ha røyka i stedet - slutt å syt |
|
6 | 4,23% |
| I couldn't care less |
|
13 | 9,15% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 142. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeJeg syns snusleppe i jobbsituasjon generelt er uproft.
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeSnusleppe er både motbydelig og uprofft i alle formelle jobber, tja egentlig alle jobber der man omgås kunder/pasienter. Jeg synes feks. det stiller på linje med tyggis. Det ser helt idiotisk ut. Er folk klar over hvor teite de ser ut med snusleppe? Jeg får helt spader, virkelig.
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeJeg krysset av på "I Couldnt care less", men jeg er ikke helt sikker på om jeg mener det.
|
|
|
#5 |
|
Steiketakkehatar
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeSnusleppe er særs uproft, særlig av en barnelege.
|
|
|
#7 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeTror ikke jeg engang hadde lagt merke til det jeg, så I couldn't care less. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeI couldnŽt care less. Eg synes Esme sitt innlegg var godt. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeKanskje han holdt på å kutte røyken?
|
|
|
#10 |
|
flisespikker
|
Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeJeg synes det ser ekkelt og uproft ut, og at man som lege generelt burde unngå slikt, men Esme har gode poenger og jeg innrømmer gjerne at jeg som pasient ikke i utgangspunktet tenker så veldig på hvor lange og travle arbeidsdager legene har. (Og jeg "tåler" at folk ser ekle og uproffe ut på dette nivået, det er ikke noe jeg ville klaget på, bare en estetisk reaksjon.)
Sant nok - jeg krysset av på "det er uproft", men egentlig skulle jeg moderert meg til "det ser uproft ut". Litt som visse typer frisyrer, piercinger, ansiktsbehåring og slikt. Det er ikke viktig.
|
|
|
#11 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeEg blir kvalm av snuslukt, men det luktar ikkje så mykje av snus som allerede er stappa inn under leppa trur eg. Eller? Har aldri hatt nærkontakt med snusar
|
|
|
#12 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeUproft. Om man ikke har tid til å gjøre det utenom pasientene burde man seriøst vurdere å slutte. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeKanskje han rett og slett trengte det, tenkte jeg.
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppe
|
|
|
|
#15 |
|
Mother of Dragons
|
Hvis det er så ille at man ikke kan gå uten snus et døgn så må noe gjøres? Selvfølgelig bør alle mennesker i hele verden ikke røyke eller snuse, men skal man tvangsavvenne folk mener du?
|
|
|
#17 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Så du ufarliggjør snus i forhold til sigaretter? Sist redigert av Fruktflua : 25-11-07 kl 09:13. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
flisespikker
|
Det er her snakk om hvilken fare eller plage man utsetter andre for, ikke seg selv. Og passiv snusing er vel bare et potensielt helseproblem dersom man kliner med noen mens de snuser (eller dersom snuseren spytter snusen sin på folk rundt seg).
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Der forsvant alle mine bilder av kjekke, romantiske leger som har et kobbel av sykepleiere etter seg |
|
|
|
#20 |
|
Sliter med tastaturet
Det er vel ikke nikotinen som er det stoffet man frykter mest når det gjelder tobakkrøyk. |
|
|
|
![]() |
|
|