|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Peppy!
|
Sv: Marianne Aulie på ferde igjen ...Jeg har prøvd å tenke ut en kommentar til artikkelen Fruktflua linker til. Jeg har visst dessverre ikke noe å si. Marianne Aulie er rett og slett ikke provoserende. Bildene i FHM viseren en vakker (om enn Disneyaktig) kropp, og kyssebildet er kun et kyssebilde. Rompa som ble sensurert er det heller ikke noe å si om. Marianne Aulie fremstår som en kvinne som har mye på hjertet, men som mangler slagkraften til å få frem et budskap. Det kysset så bare pent og pyntelig ut. Jeg tror nok Kristoffer Schau hadde klart å få litt mer schwung over det. Aulie er tam, rett og slett. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Marianne Aulie på ferde igjen ...Eg forstår heller ikkje kva eit bilete av to heterofile (?) kvinner som kyssar framfor ei stavkyrkje har med homofile sine rettigheiter å gjere. I mitt hovud vert det ei fordomsfull forenkling av homofili. Homofili=seksuell pikekos, liksom? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Marianne Aulie på ferde igjen ...Ja, ja nok et stunt fra henne. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
trøtt
|
Sv: Marianne Aulie på ferde igjen ...
|
|
|
#7 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Marianne Aulie på ferde igjen ...Jeg har tydligvis bodd i utlandet for lenge, for jeg vet ikke engang hvem denne Aulie er. Men, er hun en heterofil mamma, som skal provosere med et pikekyss foran en kirke for å stå opp for homofile? Tåpelig! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Marianne Aulie på ferde igjen ...Av og til lurer jeg på om Aulie og Sand bare driver gjøn med oss. Men det blir liksom hakket for gjennomført, man kan jo ikke lage flere spillefilmer bare på kødd, kan man vel? |
|
|
|
![]() |
|
|