|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
| Se resultatene: Har du ødelagt ullklær ved vasking i maskin? | |||
| Ja, men kun en gang |
|
28 | 28,87% |
| Ja, flere ganger |
|
43 | 44,33% |
| Ja, stadig vekk og nå får jeg ikke lov av partneren min å vaske ullklær lengre |
|
1 | 1,03% |
| Vi har ikke et eneste ullplagg i hus |
|
1 | 1,03% |
| Kurt Nilsen |
|
5 | 5,15% |
| Nei, niks, nope, never |
|
19 | 19,59% |
| Deltakere: 97. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
<*(((<
|
Sv: Spinnåff: Har du ødelagt ullklær ved vasking i maskin?
Niks, dette er en DU-poll i god Dagbladet-tradisjon, akking over partner er i den andre tråden. :dårlig til å lage poller, men veldig bestemt: |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnåff: Har du ødelagt ullklær ved vasking i maskin?Nei, ulltøy har jeg klart å la være å ødelegge så langt!
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnåff: Har du ødelagt ullklær ved vasking i maskin?Jeg kan ikke huske å ha ødelagt et eneste ullplagg ved å vaske det i maskinen, men nå er ikke hukommelsen min den beste når det gjelder sånne ting, så skal ikke garantere det at det kan ha skjedd en gang. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnåff: Har du ødelagt ullklær ved vasking i maskin?Nei,niks,nope,never
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnåff: Har du ødelagt ullklær ved vasking i maskin?Jeg vasket genseren til eldste så den ble vindtett og vanntett, en gang. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Spinnåff: Har du ødelagt ullklær ved vasking i maskin?Ødela en deilig nøstebarn-body i ull og silke som ved en stor tabbe havna i mørkt tøy på 40 grader. Den var både gråblå og for liten når den kom ut igjen
|
|
|
#9 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Spinnåff: Har du ødelagt ullklær ved vasking i maskin?Nei, niks, nope, never.
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Spinnåff: Har du ødelagt ullklær ved vasking i maskin?Det har nok forvillet seg inn ullplagg i den andre vasken innimellom ja...men sambo er helt håpløs, så han får ikke lov å vaske tøy lenger. Oi, er DET ull også?? |
|
|
|
#12 |
|
Audacious
|
Sv: Spinnåff: Har du ødelagt ullklær ved vasking i maskin?Jeg har ved et uhell vasket en svart ullsokk en gang eller to sammen med vanlig mørk 40. Men mannen har latt det gå sport i å ødelegge ungenes ullundertøy.
|
|
|
#15 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnåff: Har du ødelagt ullklær ved vasking i maskin?Der har jeg ren samvittighet gitt, verre er det med gubben..
|
|
|
#16 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Spinnåff: Har du ødelagt ullklær ved vasking i maskin?It's been known to happen.
|
|
|
|
#17 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Spinnåff: Har du ødelagt ullklær ved vasking i maskin?Jeg har aldri ødelagt noe i ull, men silke har jeg tatt knekken på ved å ikke bruke Milo eller annet egnet vaskemiddel.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnåff: Har du ødelagt ullklær ved vasking i maskin?Aldri.
|
|
|
#19 |
|
kamerat
|
Sv: Spinnåff: Har du ødelagt ullklær ved vasking i maskin?Jeg har ødelagt både ull og annet. :destruktiv:
|
|
|
#20 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnåff: Har du ødelagt ullklær ved vasking i maskin?Ja, flere ganger. |
|
|