|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VognhjelpJa, vi fikk lillesøster når storebror var akkurat fylt 3 år og jeg hadde bare ståbrett til vogna, i tillegg til at han syklet ved siden av eller jeg dro på akebrett. Jeg skulle gjerne hatt en tvillingvogn på den tiden. Bare på den 10 minutters turen opp og ned til barnehagen ble storebror sliten av å stå på brettet eller av å sykle, frøys i akebrettet. Jeg fløy da med kombivogn og bar gutten delvis ved siden av, dyttet sykkelen opp bakker og dro akebrett bak meg med dypvogn og masse snø. Jadda. Det var koselig i fint vær med god tid. Skal dere mye på lange gåturer hadde jeg ikke vært i tvil. En vogn for begge to bør du ha.
|
|
|
#23 |
|
--
|
Sv: VognhjelpHer var det 4 år mellom barna, og jeg savnet innimellom mulighet for vogn til begge to i begynnelsen. Storebror på da 4 var flink til å gå han, men det var mange ganger jeg ønsket jeg bare kunne sette han i vogna og trille så vi kom oss avgårde. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: VognhjelpDet du kan gjøre er jo å kjøpe Phil & Teds vogna- med den søskendelen, og så heller selge den hvis du ikke føler at du har bruk for søskensetet. Det kan jo tas av.
|
![]() |
|
|