Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tror det er på tide å innse ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-07, 09:04   #21
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror det er på tide å innse ...

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Da var vi kommet til dag 15. Fremdeles ingen spor...

Det tar sin tid før det synker inn.
Jeg hadde matskålene fremme i to måneder etter at Odin forsvant.
Og jeg gråt da jeg pakket dem vekk.

Gammel 05-12-07, 09:12   #22
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Magefølelsen sier at han er borte for godt, og det har den i grunnen sagt siden dag to. Men jeg vil liksom ikke slippe håpet heller.

Matskålene kan jeg forøvrig ikke pakke bort, da er det to puseluser her i huset som blir meeeget fornærma.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 09:22   #23
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

En jeg gikk i klasse med på barneskolen kom en morgen og fortalte forbløffet at pusen deres hadde kommet hjem. Etter to år borte sto han på trappa en morgen, som om ingenting hadde skjedd. Han hadde blitt dødelg fornærma da skålen hans var borte. Katter er kule.
Dessverre er det oftere at de ikke kommer tilbake... Vi får krysse fingrene og håpe på det beste i dette tilfellet.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 09:24   #24
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Matskålene kan jeg forøvrig ikke pakke bort, da er det to puseluser her i huset som blir meeeget fornærma.

Det kan jeg tenke meg, ja!

Gammel 05-12-07, 09:36   #25
Frantzen
Passiv

Standard

Å...nå håpet jeg at det var gode nyheter...

Men 15 dager er jo ikke så lenge at alt håp er ute, da, så lenge han ikke funnet død så er det fremdeles mulig at han kommer tuslende tilbake

Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 09:37   #26
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg klamrer meg selvsagt til håpet enda. Hver gang jeg går utenfor døra så roper jeg på ham, og ser etter ham.

Savner pusen min så masse!

Gammel 05-12-07, 09:55   #27
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Jeg klamrer meg selvsagt til håpet enda. Hver gang jeg går utenfor døra så roper jeg på ham, og ser etter ham.

Savner pusen min så masse!

Det kan jeg godt forstå!

Jeg "hører" fremdeles stadig at Odin eller Leon (den andre pusen, som forsvant for to år siden) hopper ned fra rekkverket på verandaen eller står ved døren og roper på meg.
Det er bare innbilning hver eneste gang, og jeg blir like lei meg hver gang også.
Det er tungt å miste dyr.

Gammel 05-12-07, 10:00   #28
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Det er tungt å miste dyr.

Det skal jeg skrive under på... Kommer aldri til å komme over tapet av Nappo, Shäferen vår, som døde for ti år siden. Har fremdeles bilde av ham på veggen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:40.