Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Argh! Møkkalege!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-07, 21:48   #21
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Argh! Møkkalege!

Det høres jo helt håpløst ut. Du kan jo ta det opp med legen din når du endelig får time, og si at du vurderer å bytte lege for det er helt håpløst å få time.

På legesenteret vårt er det lang ventetid på timer, men jeg får alltid akutt-timer når jeg trenger det både til meg og selv og barna. Den lengste ventetiden på telefon jeg har opplevd er vel max et par minutter. Den forrige legen min var helt håpløs der, tok evigheter å komme gjennom på telefonen og legen var alltid forsinket.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 21:55   #22
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Legen vår har det på samme måten. En må ringe kl. 8, og timene kan bli fort fullt. Men heldigvis er det flere leger på samme senter, så har legen vår fullt, så får vi hos en annen. Har kun en gang hatt problemer med å ikke få time (det gjaldt en av ungene), og da fikk jeg ut av kontorsøstra til slutt at om jeg bare dukket opp så kunne de faktisk ikke sende oss hjem igjen mot min vilje uten at en lege hadde tittet på ungen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-07, 21:56   #23
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sånn er det hos fastlegen min og.
Trenger du akutttime så ring klokke halv ni.
Særlig da. Da har nettet brutt sammen. Er man der klokka 8 får man time med en gang.

Kanskje du har mulighet for å stikke til legen når de åpner for å få time?

Gammel 29-11-07, 12:49   #24
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av B@mbi, her.

Ja, det ble jo egentlig litt dumt å skylde på legen. Hun er grei nok, om enn rimelig rotete...Litt irritert da jeg skrev. Egentlig er det jo kontoret som er håpløse. Må visst bare prøve igjen i morgen.

Jeg leste det som at du var irritert på kontoret, så det var egentlig et svar på innlegget om at du burde skifte fastlege ...

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.