|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du et fornavn/mellomnavn du aldri bruker? | |||
| Ja. Det er kun mor, far og tante Olga på Toten som bruker det. |
|
18 | 18,00% |
| Ja, og jeg har febrilsk forsøkt å slette det i folkeregisteret. |
|
6 | 6,00% |
| Nei, jeg er den heldige vinner av kun ett navn. |
|
59 | 59,00% |
| Nei, men jeg har alltid drømt om å ha flere navn. |
|
17 | 17,00% |
| Deltakere: 100. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Navn - og mellomnavnJeg fikk tildelt et fornavn som jeg aldri brukte. Dette ble fjernet da jeg giftet meg.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navn - og mellomnavnJeg har 2 navn og bruker begge to. Før, når jeg traff på mennesker med det samme navnet så brukte jeg å tenke: stakkars, så uheldig du var da....særlig hvis det var barn. Men nå synes jeg faktisk ikke at det er så ille |
|
|
|
|
|
#4 |
|
*_*
|
Sv: Navn - og mellomnavnJeg har fire navn - to fornavn og to slektsnavn. Men jeg bruker stort sett bare ett fornavn og ett etternavn. Dermed har jeg to "hemmelige" mellomnavn. Syns likevel det var litt dårlige alternativer i pollen altså... Ja, jeg har et mellomnavn som ingen bruker - men jeg liker det likevel. skulle vært mitt svar. Men jeg krysset av for tante Olga.
|
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Navn - og mellomnavnJeg har alltid drømt om å ha to navn. Derfor har ungene mine fått to istedet. *muligens slem mor*
|
|
|
#6 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Navn - og mellomnavn
Fysøren du er dårligmorTM asså, som lever ut drømmene dine gjennom ungene!
|
|
|
|
#7 |
|
Absolut ateist
|
Jepp. Snart må jeg vel kjøpe dem hest og sende dem til månen også.
|
|
|
#8 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
|
|
|
|
#9 |
|
Shake it out!
|
Sv: Navn - og mellomnavnJeg har bare et fornavn, og er fornøyd med det. Det er et relativt vanlig navn, gikk flere år på skolen med ei med samme navn, og nå har jeg en nær kollega som heter det samme. Hun har heldigvis to navn, som hun er pent nødt til å bruke på jobben
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Navn - og mellomnavnHar bare ett navn. |
|
|
|
#12 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Navn - og mellomnavnJeg har et navn som var på topp på slutten av 50-tallet, så det er få i min aldersgruppe som heter det samme - MEN jeg opplever da at noen heter det samme som meg (tror det er 12 000 med mitt navn, tross alt)
|
|
|
#13 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Navn - og mellomnavnEr det bare jeg som plustelig blir veldig nysgjerrige på hva folk egentlig heter?
|
|
|
#14 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Navn - og mellomnavnJeg har et ganske vanlig fornavn, så jeg reagerer ikke noe særlig når jeg treffer noen som heter det samme som meg. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Navn - og mellomnavnJeg har bare et fornavn og det er egentlig ikke så ofte jeg møter noen som heter det. Etternavnet mitt bytta jeg da jeg var 18 fordi det var så vanlig. Jeg vet at det er noen som heter det samme som meg, men jeg tviler på at jeg kommer til å treffe dem noengang. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Navn - og mellomnavnJeg har heldigvis bare ett fornavn, jeg hater dobbeltnavn, har aldri likt det. Synes to navn som henger sammen er greit (feks. Per-Tore, Jan-Erik osv) men ikke to enkle fornavn. Smak og behag.
|
|
|
#19 |
|
Ringskrømt
|
Per-Tore.
|
|
|
#20 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Ja, det er et helt vanlig navn her, har ikke sagt jeg liker det.
|
![]() |
|
|