Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva ville du synes det var greit å dele med din kjære?
Bruke samme tannbørste 66 33,67%
Bruke samme håndkle etter dusjen 125 63,78%
Bruke samme negleklipper 181 92,35%
Bruke samme såpe 180 91,84%
Bruke samme febertermometer 141 71,94%
Bruke samme barberhøvel/maskin 123 62,76%
Spise av samme tallerken 143 72,96%
Spise med samme bestikk 125 63,78%
Ingen av delene 4 2,04%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 196. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-07, 15:09   #21
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye deles i hverdagen (nå med riktig poll)

Vi har jo hver vår tannbørste, men i krisetider, f.eks "noen" putter tannbørsten til mamma`n sin i do, da kunne jeg brukt tannbørsten til mannen. Men vanligvis så har vi noen ekstra liggende tilfelle uplanlagt overnatting.

Hadde ikke brukt høvelen/maskinene til mannen, da hadde jeg heller ventet.

Resten hadde jeg brukt uten å kvi meg.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 15:09   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Av de alternativene der; kun samme såpe, samme barberhøvel/maskin og samme negleklipper. Ja, og febertermometeret om det ikke har vært oppi rumpa på noen.

Gammel 30-11-07, 15:18   #23
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er i grunn veldig sær når det gjelder deling på ting. Samme såpe bruker vi og kunne nok brukt samme neglklipper, men det er ikke aktuelt siden vi ikke bruker samme type. Febertermometer er felles, for den har vi jo sånn engangs plasthylse utenpå når den er i bruk.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 15:47   #24
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen problemer med å dele noen av de tingene der med min kjære. (Men ikke søren om jeg deler kjøkkenklut med ham. )

Gammel 30-11-07, 15:58   #25
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)

Dersom vi måtte, kunne vi ha delt alt.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 16:01   #26
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Alt utenom tannbørsten. Det er ikke sånn at vi spiser av samme bestikk hver dag, men det plager meg overhodet ikke å spise med hans gaffel dersom det av en eller annen grunn skulle være nødvendig. Når jeg smaker på hans mat, for eksempel.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 16:32   #27
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Hadde fint kunne delt alt med mannen. Tannbørsten er vel det vi deler minst på, men jeg hadde heller pusset med hans børste enn ikke å få pusset. Jeg mener, jeg kliner jo med ham stadig vekk ...

En gang sjuske alltid sjuske!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 16:42   #28
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Dersom vi måtte, kunne vi ha delt alt.

Hadde jeg ikke følt slik hadde jeg ikke vært sammen med han, enkelt og greit.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 17:02   #29
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Bortsett fra tannbørsten kan jeg dele alt med han. Hadde delt tannbørsen også, i nødsfall.

Gammel 30-11-07, 17:07   #30
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Kunne ikke delt tannbørste. Selv ikke i nødstilfelle tror jeg. :sær:
Hadde heller tatt litt tannkrem på fingeren og hatt stålånde til jeg hadde fått kjøpt egen.

Er heller ikke begeistret for å spise av samme bestikk eller drukket av samme glass.
Men vi har sex altså :åpplyser:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 17:25   #31
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis vi hadde kommet fram på hytta, og Sambo hadde glemt å pakke med seg noen av sine ting, butikken var stengt og vi skulle være der i 3 uker hadde vi nok delt alt.
Det kunne jeg vel gjort med alle tror jeg.

Sånn til vanlig vil jeg helst ikke dele noen av de tingene du nevner. Eller, negleklipperen og såpe deler vi vel da.

Gammel 30-11-07, 17:32   #32
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg krysset av på alt jeg, utenom det nederste alternativet.

Jeg er også en av de ekle som har deltatt på den sketsjen hvor man deler tannkost og tannglass, og der sistemann drikker "vannet" i tannglasset til sist. Jeg har dog ikke vært sistemann.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 17:38   #33
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har under tvang blitt vant til å dele det meste, men tannbørsten min får du aldri. Da heller ren finger med tannkrem på.

I hverdagen deler vi håndkle (aka han tar mitt), jeg kan uten problem ta hans fat uten "vått" søl på og klarer å bruke gaffelen hans og glasset også. Neglklipper og såpe går om hverandre, og termometeret har engangstrekk.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 17:39   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men er det gudforby honning involvert, tar jeg ikke i tingene hans med ildtang. :bærk:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 17:43   #35
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne i nødsfall glatt overlevd å dele alle disse tingene med min kjære. Til vanlig er det også mange av tingene vi deler - f.eks. låner jeg barberhøvelen hans (m/tillatelse) hvis jeg ikke gidder å epilere, han bruker såpen min (som er på flaske og ingen utfordring å låne bort), negleklipper har vi bare en av og termometeret har engangstrekk.

Gammel 30-11-07, 17:45   #36
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Vi har vel delt alt, når vi har måttet, men jeg foretrekker egen tannbørste

Gammel 30-11-07, 17:50   #37
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

-Febertermometer
-Tallerken
-Håndkle
-Såpe
-Neglklipper

Gammel 30-11-07, 18:00   #38
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne delt alt uten problemer, bortsett fra tannbørsten.

Gammel 30-11-07, 18:01   #39
Frantzen
Passiv

Standard

Krysset av for alt.
Tannbørste, barberhøvel og bestikk foretrekker jeg å ha mitt eget av, men ville ikke blunket engang dersom det var på tur f.eks.

Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 18:10   #40
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Jeg krysset på alt (bortsett fra den siste, det hadde jo blitt tull).

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.