|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hva ville du synes det var greit å dele med din kjære? | |||
Bruke samme tannbørste |
![]() ![]() ![]() ![]() |
66 | 33,67% |
Bruke samme håndkle etter dusjen |
125 | 63,78% |
Bruke samme negleklipper |
181 | 92,35% |
Bruke samme såpe |
180 | 91,84% |
Bruke samme febertermometer |
141 | 71,94% |
Bruke samme barberhøvel/maskin |
123 | 62,76% |
Spise av samme tallerken |
143 | 72,96% |
Spise med samme bestikk |
125 | 63,78% |
Ingen av delene |
4 | 2,04% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 196. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye deles i hverdagen (nå med riktig poll)Vi har jo hver vår tannbørste, men i krisetider, f.eks "noen" putter tannbørsten til mamma`n sin i do, da kunne jeg brukt tannbørsten til mannen. Men vanligvis så har vi noen ekstra liggende tilfelle uplanlagt overnatting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye deles i hverdagen (nå med riktig poll)Av de alternativene der; kun samme såpe, samme barberhøvel/maskin og samme negleklipper. Ja, og febertermometeret om det ikke har vært oppi rumpa på noen.
![]() |
#23 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hvor mye deles i hverdagen (nå med riktig poll)Jeg er i grunn veldig sær når det gjelder deling på ting. Samme såpe bruker vi og kunne nok brukt samme neglklipper, men det er ikke aktuelt siden vi ikke bruker samme type. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hvor mye deles i hverdagen (nå med riktig poll)Jeg har ingen problemer med å dele noen av de tingene der med min kjære. (Men ikke søren om jeg deler kjøkkenklut med ham.
![]() |
#26 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Hvor mye deles i hverdagen (nå med riktig poll)Alt utenom tannbørsten. Det er ikke sånn at vi spiser av samme bestikk hver dag, men det plager meg overhodet ikke å spise med hans gaffel dersom det av en eller annen grunn skulle være nødvendig. Når jeg smaker på hans mat, for eksempel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)Hadde fint kunne delt alt med mannen. Tannbørsten er vel det vi deler minst på, men jeg hadde heller pusset med hans børste enn ikke å få pusset. Jeg mener, jeg kliner jo med ham stadig vekk ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ræv med ører
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)
![]() |
#29 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)Bortsett fra tannbørsten kan jeg dele alt med han. Hadde delt tannbørsen også, i nødsfall.
![]() |
#30 |
Ferdig!
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)Kunne ikke delt tannbørste. Selv ikke i nødstilfelle tror jeg. :sær: |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)Hvis vi hadde kommet fram på hytta, og Sambo hadde glemt å pakke med seg noen av sine ting, butikken var stengt og vi skulle være der i 3 uker hadde vi nok delt alt.
![]() |
#32 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)Jeg krysset av på alt jeg, utenom det nederste alternativet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)Jeg har under tvang blitt vant til å dele det meste, men tannbørsten min får du aldri. Da heller ren finger med tannkrem på.
![]() |
#34 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)Men er det gudforby honning involvert, tar jeg ikke i tingene hans med ildtang. :bærk:
![]() |
#35 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)Jeg kunne i nødsfall glatt overlevd å dele alle disse tingene med min kjære. Til vanlig er det også mange av tingene vi deler - f.eks. låner jeg barberhøvelen hans (m/tillatelse) hvis jeg ikke gidder å epilere, han bruker såpen min (som er på flaske og ingen utfordring å låne bort), negleklipper har vi bare en av og termometeret har engangstrekk.
![]() |
#36 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hvor mye deles i hverdagen (nå med riktig poll)Vi har vel delt alt, når vi har måttet, men jeg foretrekker egen tannbørste
![]() |
#37 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)-Febertermometer
![]() |
#39 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)Krysset av for alt. |
![]() |
![]() |
#40 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() Sv: Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)Jeg krysset på alt (bortsett fra den siste, det hadde jo blitt tull).
![]() |
|
|