|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Adventsventetiden. Hva var i kalenderen i dag?Det vil dere ikke vite.
|
|
|
#2 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Adventsventetiden. Hva var i kalenderen i dag?Nå gleder jeg meg som en unge til ungene våkner og skal åpne kalenderen. I dag får de nemlig teaterbilletter. De har ønsket å gå på PluttiPluttiPott, men jeg har sagt nei. Jeg syntes at to teaterstykker på kort tid ble dyrt (var i oktober også). De var litt lei seg, ja. Så kom min pappa med gratisbilletter han hadde fått gjennom jobben. Gjett om jeg ble glad. Nå må de bare våkne slik at de også kan bli glade. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Adventsventetiden. Hva var i kalenderen i dag?
De ble veldig glade. Ja, og storesøster klarte å åpne feil lapp først, men det var en av de fire rebuslappene med gave (de dagene jeg vet at vi ikke får tid til en kakaokopp en gang. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Adventsventetiden. Hva var i kalenderen i dag?Jentene fikk hvert sitt kjede. Ikke noe dyrt, men det er en fortsettelse på pakken da det følger flere ting å henge på det |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Adventsventetiden. Hva var i kalenderen i dag?Mine tre fikk hver sin pezdispenser med påfyll. Skulle egentlig få superjulkalenderen men jeg har lagt den på et "lurt" sted og kan ikke finne den |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Adventsventetiden. Hva var i kalenderen i dag?En bok, pepperkakehus som vi hatt sammen nå og en sjokoladekalender.
|
|
|
#9 |
|
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
Sv: Adventsventetiden. Hva var i kalenderen i dag?Gutta fikk legofyren. Jentene fikk click it ring. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Er det av de små bilene? Vi har lett igjennom x-antall hyller og kurver med biler for å finne Bill, men har ennå ikke funnet han. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ute på tur
|
Ja, det er de småbilene. Farmor har vært runden og funnet de bilene som Junior "manglet".. Så i morra blir det Sally.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
:hm: Stovner Senteret har vi kanskje ikke prøvd. Gravde oss gjennom en diger kurv på Toys'r'us uten hell forrige helg - der var det MANGE biler, men ingen Bill. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Adventsventetiden. Hva var i kalenderen i dag?Her fikk junior et ark med 3d klistremerke tall og ble veldig glad. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Adventsventetiden. Hva var i kalenderen i dag?Mine fikk lørdagsgodteriet sitt i den første pakken. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Adventsventetiden. Hva var i kalenderen i dag?Det vet vi ikke ennå. Kalenderen åpnes ikke før til barnetv.
|
|
|
#18 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Adventsventetiden. Hva var i kalenderen i dag?Hvert sitt mummisugerør med snirkler.
|
|
|
|
#19 |
|
Live and let live
|
Høres lurt ut.
|
![]() |
|
|