Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilken juleblomst er din favoritt?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvilke er dine favoritter? (flervalgs)
Amaryllis 33 64,71%
Svibel 18 35,29%
Julestjerne 11 21,57%
Azalea 4 7,84%
Tulipaner (røde/hvite) 16 31,37%
Annet 3 5,88%
Pynter ikke med blomster til jul 1 1,96%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 51. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-07, 13:50   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken juleblomst er din favoritt?

Du er så raus, aC.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 13:51   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 13:59   #3
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Tror jeg er blomster blond.Vet ikke hva halvparten heter eller hvordan de ser ut.
Men vet at jeg ikke tåler julestjerner, kan være hos noen som har de men kan ikke ha de selv.
Og svibler tåler jeg heller ikke.De må flyttes fra de rommet jeg er i når vi er på besøk.

Tulipaner henger så fort.Gjør sikkert noe feil med de hehe

men til spørsmålet: bruker ikke å ha juleblomster så ingen er min favoritt

Gammel 05-12-07, 14:13   #4
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Amaryllis og røde tulipaner er mine juleblomster. Jeg er også veldig glad i de hvite sviblene, men mannen synes de lukter skikkelig gurba så de får jeg ikke lov å kjøpe.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 14:32   #5
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Julestjerna er juleblomsten min. Det er ikke så mange andre blomster en får tak i her jeg bor. Svibler er det et par av oss i familien som ikke tåler, så den er uaktuell i huset.

Gammel 05-12-07, 14:37   #6
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Amaryllis.

Gammel 05-12-07, 14:39   #7
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mine favoritter er røde amaryllis og røde eller hvite tulipaner. Jeg kjøpte fire røde amaryllis i går - håper jeg får de til å blomstre til jul. Jeg pynter pottene med litt mose og kanskje en liten sølvpynt

Nå i adventstiden har jeg hvite amaryllis og hvite svibler. Hvite svibler med litt mose i ei sinkpotte - lekkert! Aller finest er de rett før de blomstrer

Gammel 05-12-07, 15:33   #8
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er glad i hvit Azalea.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 15:34   #9
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Hvordan kunne jeg glemme Azaleaen da.
Liker hvite og lilla.

Gammel 05-12-07, 15:42   #10
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Amaryllis og tulipaner.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 15:52   #11
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Svibler og amaryllis er mine helt klare favoritter. Azalea kommer som en god nr. 3.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 15:49   #12
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Svibler! De er nydelige, og så lukter de jul. Jeg kjøpte årets to første i går. Ellers er amaryllis heller ikke å forakte. Og jeg liker tulipaner godt, men dem tenker jeg ikke på som juleblomster. (Skjønt jeg har noen røde her nå, og de ser litt julete ut ved siden av svibelene.)

Julestjerne må være verdens mest oppskrytte blomst.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:26.