Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Blondie, er du borte?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-07, 17:04   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blondie, er du borte?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Nåja. Er man desperat nok så kan man vel surfe på telefonen ... eller bryte seg inn på en skole eller noe ...

Eller finne naboens usikrede nettverk. Det gjorde jeg i fire måneder.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 18:25   #2
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Så du har fått nett nå?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-07, 19:00   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Så du har fått nett nå?

Jepp! Endelig!

Gammel 06-12-07, 20:30   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Tro meg, jeg prøvde!

Det er koselig å se at jeg har vært savnet hvertfall, for jeg har knapt nok pustet uten min nett-tilgang. Vi har faktisk vært uten nett i over seks uker og det har vært ekstremt frustrerende. Jeg mistet min ventil og nå begynte tilogmed min data-hatende mann å hyle etter nett.
Tror ikke det har gått opp for han hvor mye eder og galle jeg har spydd utover dere de to siste årene.

Det er godt å være tilbake hvertfall! Nå er jeg 100% sykemeldt og har sju uker til termin, så jeg kommer nok til å være pålogget 24/7 frem til fødsel.

Gammel 05-12-07, 19:32   #5
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Ah, er dere fornøyd?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 06:59   #6
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Ah, er dere fornøyd?

Jeg vet ikke enda. Jeg er fornøyd med at jeg slipper å sitte i vinduet for å motta naboens nettverk.

Gammel 06-12-07, 20:32   #7
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Velkommen tilbake til livet!

Hvordan er formen?

Gammel 06-12-07, 20:37   #8
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hvordan er formen?

Tja...
Fysisk: Sliter med bekken og mye kynnere. Er nesten helt ute av stand til å bevege meg, men har bassengtrening to ganger i uka som holder meg sånn noenlunde oppegående.

Psykisk: Veldig opp og ned. Jeg merker at nettet snører seg sammen nå og at det blir verre for hver dag som går. Er 33+2 i dag og blir livredd av å tenke på at vi skal få "dommen" om bare noen små uker. Hva om hun virkelig er syk? :grøss:
Samtidig gleder jeg meg over de små tingene og håper at hun er frisk, så det er mange tanker hit og dit for tiden.

Gammel 06-12-07, 20:33   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt å se deg igjen, Blondie!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 21:50   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt å se deg!

7 uker til termin Så fort det har gått.

Gammel 06-12-07, 21:56   #11
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håper inderlig dere får gode nyheter når vesla blir født.

Gammel 06-12-07, 21:56   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Godt å se deg, Blondie - jeg tenker mye på deg! Gud som jeg håper at veslemor i magen er frisk som bare det!

Kan forresten godt relatere meg til frustrasjonen over nettløs tilværelse. Fram til jul - med unntak av i helgene - er jeg pent henvist til EN internettstasjon, fordelt på fire barneavdelinger. Denne står i en kald glassgang, og tastaturet er så pittelite at jeg med mine pølsefingre ikke klarer skrive en fornuftig setning uten å banne minst tre ganger...

Så - grattis med tilbakevendt nettliv!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:27.