Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nabo som stjeler fra oss

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-07, 10:47   #1
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nabo som stjeler fra oss

Dere skulle hatt våre bikkjer.
Ingen som ikke kjenner oss som tør å gå inn på vår eiendom. Her ruler to store Schäfere.
Kjekt, i grunnen.
Og vi har også en narkoman i nabolaget.
Han har aldri vært her, for å si det sånn.

Gammel 06-12-07, 10:51   #2
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Dere skulle hatt våre bikkjer.
Ingen som ikke kjenner oss som tør å gå inn på vår eiendom. Her ruler to store Schäfere.
Kjekt, i grunnen.
Og vi har også en narkoman i nabolaget.
Han har aldri vært her, for å si det sånn.

Den som ikke hadde vært livredd hunder (ei heller allergisk)... Drømte i natt at jeg ble angrepet av en rotweiler, OMG, jeg våknet etter å ha rullet ned en laaaaang skråning, jeg var SÅ svett. Litt redd hunder, ja...

Hadde forresten ikke hjulpet med hund mtp postkassa, for den står ett stykke fra huset på stativ med alle andres...

Gammel 06-12-07, 10:53   #3
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Den som ikke hadde vært livredd hunder (ei heller allergisk)... Drømte i natt at jeg ble angrepet av en rotweiler, OMG, jeg våknet etter å ha rullet ned en laaaaang skråning, jeg var SÅ svett. Litt redd hunder, ja...

Hadde forresten ikke hjulpet med hund mtp postkassa, for den står ett stykke fra huset på stativ med alle andres...

Huff, for en drøm, da!

Joda, jeg ser det der med postkassa. Vå står også et stykke unna på stativ, og der hjelper det ikke med hundene, nei.

Får håpe dette løser seg. On way or another.

Gammel 06-12-07, 10:55   #4
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Huff, for en drøm, da!

Joda, jeg ser det der med postkassa. Vå står også et stykke unna på stativ, og der hjelper det ikke med hundene, nei.

Får håpe dette løser seg. On way or another.

Takk for det, det kan jo ikke være meningen at alle naboene skal frykte for tingene sine uten at noe blir gjort... Vi flyttet fra Grønland og Lakkegata utpå landet for å forskåne oss mot all dritten vi ble utsatt for der... Men men...

Gammel 06-12-07, 10:59   #5
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Takk for det, det kan jo ikke være meningen at alle naboene skal frykte for tingene sine uten at noe blir gjort... Vi flyttet fra Grønland og Lakkegata utpå landet for å forskåne oss mot all dritten vi ble utsatt for der... Men men...

Jeg tror faktisk jeg hadde gått en tur bort og snakket litt med dem. Jeg føler ikke at jeg hadde vært redd for det.
Det kan være at det hadde verdt, det. men slettes ikke sikkert.
Jeg ville uansett ha gjort det på en vennlig måte.

Gammel 06-12-07, 11:09   #6
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Der jeg vokste opp var det en periode narkomane i et nabohus, de stjal heldigvis aldri fra de nærmeste naboene, de tok husrekka bortenfor, så foreldrene mine sitt hus ble spart.
Så utrolig kjedelig at dere har fått naboer som stjeler.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:43.