|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Gir du gave/en oppmerksomhet til de ansatte i barnehagen? | |||
| Ja |
|
55 | 56,70% |
| Nei |
|
42 | 43,30% |
| Deltakere: 97. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?I barnehagen til barna er det mange ansatte og mye vikarer. Det blir vanskelig å skulle gi noe til alle, så jeg har noen ganger tatt med en kurv fylt med litt sjokolade, kjeks, brente mangler etc. Tenker jeg skal gjøre det i år også.
|
|
|
#2 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Men en gang ga jeg en eske konfekt til de ansatte i den gamle barnehagen til guttungen, helt utenom noen anledning. Der var de nok ikke så vant med gaver, for jeg er sikker på at hver eneste av de rundt 30 ansatte takket meg personlig.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#3 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Jeg hadde blitt glad om noen overlesset meg med vinflasker. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Nei, har ikkje gitt til den enkelte tilsett.
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Øh, dette har jeg ikke hørt noe om. Går ut i fra at det hadde vært mitt ansvar å samle inn penger til en ev. gave, men det er en så sabla svær barnehage (140 unger), så alt sånt blir jo mengder med arbeid. Kanskje noe å bruke FAU-midlene på, en konfekteske til hver avdeling eller noe. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Vi gir, men poden går i familiebarnehage sammen med to andre gutter, så det blir så tett kontakt mellom oss/ham/barnehagen at det er helt innlysende at vi ønsker å gi noe. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Har gjort det eit par gongar, og har prøvd både til kvar voksen og til dei voksne på avdelinga. Har ikkje tenkt på det i år enda.
|
|
|
#9 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Me har forøvrig open barnehage, altså ingen egentleg inndeling i avdelingar. Kun formelt og i garderobesituasjon. Ellers er det meste felles. I tillegg er det mange vikarar som er inne. Det ville blitt mange gåver å dele ut...
|
|
|
#10 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Vi har pleid å gjøre det, ja.
|
|
|
#11 |
|
Fornøyd
|
Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Jeg har gitt gave til de ansatte til jul, og da poden sluttet i sin gamle barnehage. Jeg har også fått gave selv. Nå som jeg har ungene mine i samme barnehage som jeg jobber er jeg faktisk litt usikker på om jeg skal gi noe.
|
|
|
#13 |
|
Textrovert
|
Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?
|
|
|
#14 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Vi har gjort det tidligere år, og kommer til å gjøre det i år også
|
|
|
#15 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Vi har stort sett gitt konfekt, og da gjerne en uke før juleferien starter. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Teller ned
Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Ja, gir til jul og sommer. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Det har alltid vært innsamling. 30 kr pr barn. 18 barn og 4 voksne.
|
|
|
#18 |
|
Strikker
Hvor: Sunnmøre
Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Vi bruker ikke å gi gave til de ansatte. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Er det vanlig å gi gave til de ansatte i barnehagen?Jeg har ikke helt tatt stilling til dette. Det har nettopp vært utskiftninger i barnehagen, så da er det liksom litt vanskelig å finne ut hvem man skal gi til tenker jeg. De er jo veldig flinke og sånn, så vi får se.
|
![]() |
|
|