Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spin-off fra Knotte-tråden: Hvordan spiser du chips?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-07, 16:10   #21
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spin-off fra Knotte-tråden: Hvordan spiser du chips?

Chips spises fra skål. Orker ikke knitringen fra posen. Jeg spiser de største, hele flakene først, for så å spise mindre og knekte flak etterhvert.

Er det sørlandschips jeg spiser, så er de flakene som har krølla seg best.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 16:10   #22
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Spiser chips med føttene.

Gammel 11-12-07, 16:16   #23
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Hvordan spiser dere chips? Knasker dere bare i dere?
Knasker i vei

Må du spise de små eller de store først?
Spiller ingen trille

Spiser du fra skålen/posen, eller må du ha i hånden?
Ma ha det i skål

Spiser du hele flaket med en gang, eller må det taes flere biter?
Spørs hvor store de er

Slikker du av krydderet eller driter du i det?
Spises som det er, men liker de som er godt krydrete best

Gammel 11-12-07, 16:30   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg tror jeg ville blitt skeptisk til hva som helst jeg ble servert hos noen som ikke har bestikk, men som har engangshansker.

Sant det.

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Er det sørlandschips jeg spiser, så er de flakene som har krølla seg best.

Da er det perfekt å dele en pose med deg, for jeg liker IKKE de krøllete flakene!

Gammel 12-12-07, 01:01   #25
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Tar litt i hånden, spiser en og en, de største først og så mindre og mindre biter. Hele chipsen må i munnen, chips med brunt på spises ikke *sær*, bortsett fra sørlandschips som det jo skal være brunt på. Der spises forøvrig de krøllete flakene først!

Og nå skal jeg lese ostepoptråd.

Gammel 12-12-07, 01:05   #26
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ble jeg redd dere skulle være like nevrotiske til chips som til knott, men dere er forsåvidt normale de fleste her.

Jeg bryr meg ikke om det er i posen eller skål, store eller små flak. Jeg tar det gjerne i hånda og knasker bare i vei. :anti-nevrotisk:

Gammel 12-12-07, 01:38   #27
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg la jo fort merke til at man spiser snop på de merkeligste måter.

Hvordan spiser dere chips? Knasker dere bare i dere?
Må du spise de små eller de store først?
Spiser du fra skålen/posen, eller må du ha i hånden?
Spiser du hele flaket med en gang, eller må det taes flere biter?
Slikker du av krydderet eller driter du i det?

Jeg sorterer ikke store og små. Jeg spiser nesten aldri rett fra posen. Jeg foretrekker å ha dem i skål eller på tallerken. Hele flaket spises på en gang. Krydderet slikkes ikke av.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 10:30   #28
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Da er det perfekt å dele en pose med deg, for jeg liker IKKE de krøllete flakene!

Da kjøper jeg en pose spansk paprika når jeg kommer til deg neste gang, og håper at alle flakene er krøllete!

Gammel 12-12-07, 10:35   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spansk paprika!!! :sikkel rennende nedover haka:

Gammel 12-12-07, 10:40   #30
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Den er direkte orgasmisk! Jeg liker egentlig ikke paprikachips, men den med spansk paprika er uimotståelig! (Og pringlesen med paprika. Mye bedre enn den originale.)

Gammel 13-12-07, 11:10   #31
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvordan spiser dere chips? For det første er chips = Pommes frites for meg. Det du snakker om her kaller vi potetgull.
Knasker dere bare i dere? Nei
Må du spise de små eller de store først? Liker de største først. På slutten er det de minste og ødelagtbite igjen.
Spiser du fra skålen/posen, eller må du ha i hånden? Spiser fra pose eller skål.
Spiser du hele flaket med en gang, eller må det taes flere biter? Spiser i biter
Slikker du av krydderet eller driter du i det? Eh nei....

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.