Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

25 % rabatt på salgsvarer på HM online

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-07, 18:19   #21
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 25 % rabatt på salgsvarer på HM online

Om det er slik at alle har samme kode, så er koden jeg fikk 7913 iallfall.

Gammel 11-12-07, 18:21   #22
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sildre, her.

Og jeg som bestilte en hel haug med klær for to dager siden, mye av det fra Outlet-en. Hadde jeg ventet til i dag hadde jeg jo fått det 25% billigere!
*sukk*

Kjent HM-problematikk, og derfor handler jeg ikke på postordre der lenger. Ble så lei av å finne bedre tilbud i mailboksen neste dag.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 18:55   #23
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Om det er slik at alle har samme kode, så er koden jeg fikk 7913 iallfall.

Min kode også.

Gammel 11-12-07, 19:00   #24
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da er det jo bare å plotte den inn for de som ønsker å kjøpe.

Gammel 11-12-07, 21:45   #25
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sildre, her.

Og jeg som bestilte en hel haug med klær for to dager siden, mye av det fra Outlet-en. Hadde jeg ventet til i dag hadde jeg jo fått det 25% billigere!
*sukk*

Dersom du ringer kundesenteret og er grinete og klagete så kan du være så heldig at de trekker fra 25 % likevel.
Hilsen ei som jobba der før og som alltid bukket under for klagere - spesielt hvis de hadde en grinete baby på armen som skreik inn i røret.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-07, 21:49   #26
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Hilsen ei som jobba der før og som alltid bukket under for klagere - spesielt hvis de hadde en grinete baby på armen som skreik inn i røret.

Gammel 11-12-07, 22:32   #27
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Dersom du ringer kundesenteret og er grinete og klagete så kan du være så heldig at de trekker fra 25 % likevel.

Det tilbudet har jeg også fått, den gangen jeg ble virkelig hormonellsur og sendte klagemail. Men like irriterende når det samme gjentok seg et par måneder etterpå. Da kan de vel bare ha nedsatt pris hele veien?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-07, 00:09   #28
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Da skal jeg jammen ringe dem i morgen. Skader jo ikke å gjøre et forsøk. Jeg er flink til å klage når det er noe jeg virkelig er misfornøyd med. He he. Har ingen baby da, men kanskje sutrete treåring med trass duger like godt?

Gammel 12-12-07, 00:20   #29
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Takk for tips. Da har jeg også bestilt litt til guttene men glemte visst å legge inn koden så jeg må ringe dit i morgen. Billig var det uansett men det skader ikke med 25% ekstra rabatt, gitt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.