Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Julegave til vaskehjelpen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-07, 21:08   #21
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julegave til vaskehjelpen

Jeg ga dobbelt betaling av vanlig. Hun skulle hjem til Polen og feire jul, så jeg regner med de pengene kommer godt med.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 23:02   #22
zuzanna
Passiv

Standard

Gir også dobbel betaling. Har tidligere gitt blomster, konfekt - altså bare en liten oppmerksomhet

Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 23:45   #23
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi ga fire store sjokoladeplater: Melkesjokolade, Firkløver, Daim og Fruktnøtt. Kanskje ikke så spennende, men greit å få med seg på reise og en del av norsk kultur.....

Gammel 21-12-07, 00:22   #24
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Min er norsk, jeg har ikke rukket å kjøpe noe til henne i dag, men henter henne i morgen, så hun slipper å ta buss, og gir henne dobbelt så mye.

Gammel 21-12-07, 01:24   #25
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har to damer som kommer hver uke. De er helt uvurderlige for oss, og vi ga dem 300 kr hver. De er verdt hver eneste krone

Gammel 21-12-07, 14:54   #26
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

OI! Er det SÅ mange som har vaskehjelp her inne?
Det vil eg og ha! No har eg vaska og rydda her i timesvis i går og i dag, men ingen som kjøper konfekt til meg, nei!
Har dåkke skaffa det privat eller gjennom firma ala City Maid? Fekk eit prisoverslag frå City Maid for eit par år sidan, men fant ut at det blei for dyrt

Gammel 21-12-07, 15:20   #27
tiril
Passiv

Standard

Kva med ny vaskekost,vaskefille og vaskemiddel?? So kan ho gå inn i det nye året med flett nytt vaskeutstyr!!

Nei seriøst, synes konfekt,og/eller ei flaske vin er en grei gave. Og dobbel betaling må jo vere genialt. Alltid kjekt med ekstra penger i jula:=)

Svar med sitat
Gammel 21-12-07, 15:24   #28
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har byrå, og jeg la igjen et kort og en fin eske sjokolade.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:39.