|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Syns du det er hyggelig/morsomt å pakke inn julegaver? | |||
| Ja, det er en høytidsstund |
|
52 | 27,51% |
| Ja, som regel |
|
47 | 24,87% |
| Noen ganger, andre ikke |
|
48 | 25,40% |
| Nei, ikke spesielt |
|
26 | 13,76% |
| Bare stress og noe jeg føler at jeg "må" gjøre |
|
16 | 8,47% |
| Deltakere: 189. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
kamerat
|
Sv: Syns du at det er morsomt å pakke inn julegaver?Jeg hadde sikkert likt det om jeg ikke alltid var så skrekkelig seint ute med å få gjort det. :stressestresse:
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Syns du at det er morsomt å pakke inn julegaver?Nei, det synes jeg ikke er det minste morsomt. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Syns du at det er morsomt å pakke inn julegaver?Jeg koser meg med å pakke inn gaver. I år, som mange år før, er det gråpapir, pene bånd og hjemmelagede pakkelapper(dersom vi får laget noen).
|
|
|
#25 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Syns du at det er morsomt å pakke inn julegaver?Morsomt er det ikke, men veldig koselig. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Stadig underveis
Sv: Syns du at det er morsomt å pakke inn julegaver?Jeg er ikke så glad i å pakke inn (fordi det blir så mange), men jeg liker at det ser fint ut. Så jeg planlegger på forhånd og finner gjerne på noen kreative vrier. I år har jeg laget merkelappene selv. Det har gått mye i gammeldags gråpapir og hyssing, med merkelapper som har gammeldagse glansbilder og/eller noteark som pynt. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Syns du at det er morsomt å pakke inn julegaver?Jeg elsker å pakke inn gaver. Gavene i år er pakket inn med gråpapir, tapet med rød tape og rødt silkebånd rundt. Ungene dekorerer de med klistremerker, glitter og stas. Merkelappene er fra Nille av alle steder. Sånne 3D lapper, i mangel på et skikkelig ord. Veldig fine.
|
|
|
#28 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Syns du at det er morsomt å pakke inn julegaver?Jeg koser meg med å pakke inn gaver og gjør meg ekstra flid med de.Dvs, jeg gjør det med ca 80% av gavene, gavene som skal til mottagere hvor de pakker opp en og en gave ...
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Syns du at det er morsomt å pakke inn julegaver?Jeg elsker å pakke inn julegaver!
|
|
|
#30 |
|
sjelden
Sv: Syns du at det er morsomt å pakke inn julegaver?Å pakke inn gaver hører julen med, syns jeg. Kjempekoselig.
|
|
|
#31 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Syns du at det er morsomt å pakke inn julegaver?Som regel koser jeg meg med det. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
ctrl+z
|
Sv: Syns du at det er morsomt å pakke inn julegaver?Jeg synes det er veldig koselig og ber bare om papir i butikken og sier det er fordi jeg liker å pakke inn gavene selv. En ekstra bonus da er jo at slitne butikkansatte da fremlegger verdens største smil!
|
|
|
#33 |
|
Leser
|
Sv: Syns du at det er morsomt å pakke inn julegaver?
Jeg gjør det.
|
|
|
#34 |
|
Etylbarbital
Sv: Syns du at det er morsomt å pakke inn julegaver?Jeg synes det er gøy, men vi har jo for lenge siden skåret presangmengden ned til beinet. Jeg får gaver enkelte ganger pakket inn i i butikk, men problemet mitt da er at jeg ender opp med å glemme hva det er, så da er jeg like langt.
|
|
|
#35 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Syns du at det er morsomt å pakke inn julegaver?Jeg syns det er kjempekos! Setter på litt julemusikk og sprer gaver, papir, sløyfer og limbånd ut på gulvet, og bare koser meg.
|
|
|
|
#36 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Syns du at det er morsomt å pakke inn julegaver?Ja, som regel.. Begynte tidlig i desember og derfor blir det veldig koselig når jeg slipper å pakke inn 50 gaver på en gang!
|
|
|
#37 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Syns du at det er morsomt å pakke inn julegaver?Ja!
|
|
|
|
#38 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Syns du at det er morsomt å pakke inn julegaver?Ja!! INGEN butikker får pakke inn så mye som ei fyrstikkeske for meg, jeg skal pakke inn ALT selv. Jeg setter meg ned natt til julaften og pakker inn alt. Det er blitt min lille årlige seanse. Da sitter jeg på et teppe på gulvet og har levende lys rundt meg, og masse deilig julemusikk på. Ja, og så gjerne en skål med noe godt ved siden av.
|
|
|
#39 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Syns du at det er morsomt å pakke inn julegaver?
Gråpapir er kjempefint å pakke inn med, man får virkelig satt personlige preg på pakkene.
|
|
|
#40 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Syns du at det er morsomt å pakke inn julegaver?Nei, jeg koser meg ikke akkurat, men det må gjøres. Takker gladelig "ja takk" når butikkansatte tilbyr seg å pakke inn.
|
![]() |
|
|