Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Hvor mange ganger har du flyttet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor mange ganger har du flyttet?
0 - jeg bor fremdeles i barndomshjemmet 0 0%
1 0 0%
2 2 2,04%
3 3 3,06%
4 2 2,04%
5 5 5,10%
6 8 8,16%
7 6 6,12%
8 6 6,12%
9 10 10,20%
10 9 9,18%
11 9 9,18%
12 8 8,16%
13 3 3,06%
14 6 6,12%
15 3 3,06%
16 2 2,04%
17 3 3,06%
18 3 3,06%
19 eller mer 10 10,20%
Deltakere: 98. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-07, 18:46   #1
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvor mange ganger har du flyttet?

Stemte 17, men tallet er 18 ganger siden jeg ble født. Av disse er 9 fra jeg flyttet for å studere i 1992. Ellers er flere midlertidige opphold på rundt 1 år i forbindelse med fars jobb.

Gammel 15-12-07, 18:49   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har flyttet 6 ganger på 35 år.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 18:51   #3
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg stemte feil. Det skal være 14 ganger, ikke 13.

Gammel 15-12-07, 19:10   #4
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om jeg har telt rett, blir det 14.

Gammel 15-12-07, 20:37   #5
Left
Passiv

Standard

Jeg kom til 24 så langt, men vi er nok ikke ferdige riktig enda. Skal hjem igjen når vi er ferdige i Molde, men om vi bor der eller flytter til Kr,sund vites ikke.
Men i utgangspunktet er jeg tilbake i barndomshjemmet mitt

Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 01:03   #6
Elea
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2007
Elea har et hav av muligheter foran seg
Standard

9 ganger, 2 av dem i år.

Elea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 08:59   #7
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

7 ganger på 29 år.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 13:01   #8
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kom fram til 22. Nå har vi bodd på samme sted i seks år og én dag, og det er rekord i bufasthet for min del.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende

Sist redigert av Divine : 16-12-07 kl 13:10.
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 13:26   #9
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg stemte 17, men kom på at jeg glemte de månedene vi bodde hos svigers før vi flyttet inn her vi bor nå.
Før jeg fylte 36 hadde jeg altså flyttet 18 ganger.
Fordelen er at jeg har fått en finfin metode for å avgjøre hva jeg ikke trenger: har det ikke vært oppe av kassen i løpet av oppholdet på ett bosted, kan jeg trygt kvitte meg med det. Unntakene er gamle skolebøker og spesielle barndomsminner.
Nå regner jeg med å ha slått meg til ro. Så nå blir det vel å fylle opp til vi må bygge ut, tenker jeg

Gammel 16-12-07, 13:28   #10
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Ca 23 ganger på 34 år.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 14:18   #11
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

14 ganger stemte jeg. Da har jeg ikke tatt med de gangene jeg har hatt pikerommet som mellomstasjon.

Gammel 16-12-07, 17:57   #12
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

9 eller 10.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 20:21   #13
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

6 ganger om jeg har husket riktig.

Gammel 15-12-07, 20:26   #14
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

4 ganger på 29 år.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 20:28   #15
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

8 ganger, men det virker ikke som så mange ganger. Sikkert fordi vi har hatt tre midlertidige boliger.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 20:28   #16
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fem ganger på 33 år. :bufast:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 15:34   #17
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Fem ganger på 33 år. :bufast:

Samme her.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 21:21   #18
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åtte ganger kommer jeg fram til. Jeg er 32.

I tillegg bodde jeg jo i utlandet i 9 mnd, men det regner jeg ikke som flytting selv om jeg bodde tilnærmet hele tiden på samme plassen.

Gammel 15-12-07, 21:28   #19
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flyttet møbler og fast bosted 9 ganger. Jeg har altså bodd i 10 forskjellige hus/leiligheter i løpet av 32 år.

Sist redigert av Fluke : 15-12-07 kl 21:28. Årsak: Haha, nei jeg er ikke 23 år ...
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-07, 21:58   #20
Albertine
Passiv

Standard

22 ganger på 26 år.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.