Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

U fart

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-07, 01:10   #21
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: U fart

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Du og jeg og ileum. Liten huskeregel for duodenum, jejunum og ileum.

Alt du kan. Den hadde jeg glemt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 01:10   #22
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Et lite kontrollspørsmål, så vi vet hva vi snakker om ... Coecum ?

Gammel 16-12-07, 01:12   #23
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mellom distale ileum (eller appendix for den saks skyld) og sigmoideum.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 01:13   #24
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle kan google.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 01:13   #25
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fremdeles i tynntarmen? Jeg trodde det var i den andre tråden? :forvirret:

Gammel 16-12-07, 01:15   #26
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: U fart

Den hadde jeg glemt også! Artig

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 01:16   #27
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Alt du kan. Den hadde jeg glemt.

Ikke mye jeg husker, men den sitter.

Det gjør også "Vann i syre blir uhyre. Syre i vann, det går an". Totalt ubrukelig.

Gammel 16-12-07, 01:17   #28
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det gjør også "Vann i syre blir uhyre. Syre i vann, det går an". Totalt ubrukelig.

Da er det mer nytte i å huske vin og øl blir krøll, men øl og vin gjør fin.

Gammel 16-12-07, 01:18   #29
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Fremdeles i tynntarmen? Jeg trodde det var i den andre tråden? :forvirret:

Ikke coecum, da har vi beveget oss fra tynntarmen.

Gammel 16-12-07, 01:18   #30
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Alt jeg husker er "Sjelden k i sjelden" og "Aldri g i aldri". Litt nyttig, i alle fall her.

Gammel 16-12-07, 01:20   #31
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Standard

Amatørnivå med andre ord... som husker noen ord. Er det viktig ?

Gammel 16-12-07, 01:20   #32
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Edvard, her.

Amatørnivå med andre ord... som husker noen ord. Er det viktig ?

JEG later hvertfall ikke som om jeg er noe annet enn det jeg er!

Gammel 16-12-07, 01:20   #33
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Alt jeg husker er "Sjelden k i sjelden" og "Aldri g i aldri". Litt nyttig, i alle fall her.

Alltid to l'er i alltid, aldri to l'er i aldri.

Sånn mens vi er inne på disse.

Gammel 16-12-07, 01:21   #34
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: U fart

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Ikke coecum, da har vi beveget oss fra tynntarmen.

Åh. Fulgte nok ikke godt nok med på forelesningene i anatomi.

Gammel 16-12-07, 01:23   #35
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: U fart

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Alltid to l'er i alltid, aldri to l'er i aldri.

Sånn mens vi er inne på disse.

Jeg husker disse også. Jeg har visst bedre husk enn jeg tror.

Gammel 16-12-07, 01:34   #36
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Standard

Huskeord kan være fine å ha med seg i livet. Ref. Sitron

Gammel 16-12-07, 07:18   #37
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I og Y de er så kry
Ingen J vil de ha med

Totalt ubrukelig ... spesielt hvis man skal lage sjysaus, lese en brosjyre eller dra innom Jysk ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 08:14   #38
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Far banket esspen, asspen og dessuten gesspen (og cesspen). Og gå du aldri etter hans fiskestang.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-07, 08:17   #39
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så for meg en U-sving i stor fart, og tenkte at det hørtes gøy ut. :deler assosiasjoner:

God Jul til Edvard også.

Gammel 16-12-07, 23:34   #40
Edvard
Superaktiv

Edvard sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg så for meg en U-sving i stor fart, og tenkte at det hørtes gøy ut. :deler assosiasjoner:

God Jul til Edvard også.

God jul også til DM Med eller uten colon. Hvorfor har akkurat det ordet uteblitt her? Det er jo selve kjernen i disse juletider... Colon = ? DM sine usvinger er ganske beskrivende :-)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:07.