|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Baker dere 7 slag til jul? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 9,65% |
Nei |
103 | 90,35% |
Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
superbruker
|
![]() Sv: Baker dere 7 slag til jul?Aldri i livet om jeg skulle bake 7 slag til jul. Det eneste som bakes her er pepperkaker. Da kjøper jeg ferdig pepperkakedeig. Ungene spiser det ikke engang. De spiser kun ferdig kjøpte pepperkaker. Vi får verdens beste kransekake av svigermor. Vi spiser ikke kaker. Det ender bare i søpla.
![]() |
#3 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Baker dere 7 slag til jul?Nei. I år har jeg så langt ikke bakt noe som helst. Barna har bakt peppekaker hos svigers og moren min har fòret oss med tre andre slag.
![]() |
#4 |
Audacious
|
![]() Sv: Baker dere 7 slag til jul?Jeg baker ikke sju slag selv, men det blir det tilsammen. Jeg baker ekstra mye av det jeg baker, og så bytter jeg og mor og svigermor. Jeg baker pepperkaker, fruktkake og kokosmakroner, moren min baker serinakaker og brune stenger sammen med med ungene mine, så baker hun berlinerkranser alene, svigermor lager kransekake.
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Baker dere 7 slag til jul?3 slag her |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Baker dere 7 slag til jul?Jeg elsker å bake til jul og i fjor bakte vi 10 slag. I år har vi bakt 5 hittil, men det blir nok et par-tre til denne uken.
![]() |
#7 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Baker dere 7 slag til jul?..men spiser man opp alle disse slagene da?
![]() |
#8 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Baker dere 7 slag til jul?Før gjorde jeg det, bakte minst 7 slag. Men etter vi har lagt om kosten gjør jeg ikke det. Behøver ikke friste sjebnen mer enn nødvendig
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Baker dere 7 slag til jul?Hmm.. her har vi laget 2 slag, pepperkaker og kokosmakroner. Fikk jo ørlitt vann i munnen av å lese denne tråden, så i dag tror jeg det blir en sort til! Serinakaker
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Baker dere 7 slag til jul?Vi har lagd pepperkaker og kolakaker. Så har vi fått smultringer, kransekake og krumkaker av min mor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Baker dere 7 slag til jul?Jeg har laga smultringer, Goro, kolakaker, kransekakepinner, juleformkake, pepperkaker, julemanna og mini-suksessterter. Har også laget is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Baker dere 7 slag til jul?Vi baker pepperkaker, hvite kakemenn, kransekakepinner og berlinerkranser. Svigermor har alltid med lefser, krumkaker og "rosakaker", så da er vi oppe i 7 sorter. I tillegg bruker vi å kjøpe smultringer fra "smultringbilen". |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Baker dere 7 slag til jul?Nei, pepperkaker, snopekaker og nå i år prøvde jeg meg på marsipanchips. Det holder i lange baner hos oss. Vi liker bedre salt snacks enn det søte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Baker dere 7 slag til jul?Jeg baker pepperkaker og lager pepperkakerhus. Sånn uteom det er det dårlig med 7 sorter, jeg er ikke så glad i julekaker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() Sv: Baker dere 7 slag til jul?Nope..
![]() |
#16 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Baker dere 7 slag til jul?Nei, ikke i det hele tatt. Har bakt kakemenn og pepperkaker. Har fått vepsebol av søsteren min og så vurderer jeg om jeg skal lage konfektkakene. Men kokesjokoladen som skulle vært en ingrediens sitter jeg og tygger på nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Baker dere 7 slag til jul?Skal vi se... i kakeboksene befinner det seg nå: pepperkaker, brune pinner, havremakroner, peanøttkaker, sandkaker og bordstabel (de to siste har jeg fått fra mamman min). I tillegg bakte minstemor og jeg risboller i går. Det blir vel 7 slag det
![]() |
#18 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Baker dere 7 slag til jul?Nei.
![]() |
#19 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Baker dere 7 slag til jul?Baker kun pepperkaker, og det er for ungene sin del. De blir ikke spist. Ikke andre småkaker heller.
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Baker dere 7 slag til jul?Jeg baker ikke. |
![]() |
![]() |
|
|