Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ang vise leg på polet

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-07, 23:20   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang vise leg på polet

Jeg kjenner meg godt igjen, ja, og synes det går en grense for hva som kan anses som komplimenter i denne sammenhengen. Jeg er 34, og synes bare det er morsomt hvis noen tror jeg er 27, for eksempel. Hvis jeg må vise leg på polet (eller nærbutikken, der det skjedde sist jeg kjøpte en boks sider), blir jeg faktisk litt gretten. Greit at jeg ser ung ut, det har jeg visst alltid gjort, men jeg vil jo gjerne bli oppfattet som voksen.

Gammel 20-12-07, 23:24   #2
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Når man er så mye eldre, så tror jeg at jeg hadde spandert en stor klem på vedkommende Men hvis det hadde skjedd hver gang tror jeg ikke jeg ville synes det var festlig.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-07, 23:51   #3
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Ta det som et kompliment

Og ikke for å drepe gleden, men de interne retningslinjene på polet er nå slik at de skal spørre om legitimasjon om ikke de er sikker på om personen er over 25 (inntil nylig var grensen 23). Så de bommer ikke fullt så mye som det kan gi inntrykk av

Gammel 20-12-07, 23:54   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg hadde levd lenge på den, jeg - og tatt det som et kompliment!

Men, for å si det slik, det begynner å bli noen år siden jeg ble spurt om leg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.