|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?Jeg tar meg gjerne et glass vin selv om jeg har unger til stede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Javel
|
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?Tar av og til et glass vin eller to til maten ved helt spesielle anledninger (f.eks nyttårsaften). Ellers kan vi ta et glass vin og to, eller en irish coffee etter at ungene er i seng. Men ikke noe særlig utover det så lenge ungene er hjemme.
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?Jeg kan godt drikke vin /øl /gintonic/annet med ungene til stede og våkne. Jeg drikker meg aldri beruset når de er våkne. |
![]() |
![]() |
#28 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?Ja, det gjør jeg. Nå sitter vi for eksempel og koser oss med litt gløgg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?Ja, det hender at jeg gjør. Har vi vin til maten og barna spiser med oss kan jeg drikke et glass vin eller to. Gjerne et glass eller to til utover kvelden (da er de som oftest lagt).
![]() |
#30 |
By the Sea
|
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?Vi kan gjerne ta et glass vin til maten når barna er våkne - men gjør det i realiteten nesten aldri.
![]() |
#31 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?Her er det å servere alkohol en mer realistisk problemstilling enn å drikke selv. Jeg drikker veldig lite og veldig sjelden nå. Men jeg serverer vin til bedre middager, og spesielt i høytider og festmiddager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Helt konge
|
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?Jeg har ingen problemer med å drikke hverken når barna er våkne eller når de sover. Jeg har aldri helt forstått hvorfor en av foreldrene til normalt friske barn alltid må være edru eller kjørbar. Skulle det skje noe ringer jeg ambulanse eller taxi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?Et glass vin til maten er uproblematisk synes jeg.
![]() |
#34 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?
Det er jo realiteten her at en eller begge er kjørbare nesten bestandig, likevel ser jeg ikke poenget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?
Det tenker jeg også. Dere som er så heldige at dere bor i kort avstand fra lege må vel alltids få noen til å kjøre dere?
![]() |
#36 |
I mål
|
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?Med barn tilstede; ja, 1-2 glass vin til mat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Fjott
|
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?Uhyre skjeldent og aldri uten at det er ett voksent menneske som har null enheter innabords. Drikker aldri forran henne.
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Drikker du alkohol når barna er tilstede?Nesten ingen som vil begrunne valget sitt altså?
![]() |
|
|