|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Einsam
|
Sv: Hva er antrekket på julaften?Dressbukse og skjorte, evnt slips på mannfolk og små gutter, kjole/skjørt eller penbukser på den kvinnelige andelen av selskapet. Ikke stivpyntet, men vi pynter oss likevel. Har enda ikke tenkt på hva vi skal ha på oss, men fikser det vel i løpet av dagen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er antrekket på julaften?Pen bukse med skjorte og slips til mannen og kjole til jentene og meg. Bunad hadde nok blitt for varmt tror jeg - siste innspurt på ribbesteking går dårlig sammen med bunad, synes jeg
|
|
|
#3 |
|
Flax
Hvor: Bergen
Sv: Hva er antrekket på julaften?Vi pynter oss, men ikke stivpynting.
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva er antrekket på julaften?Vi pynter oss!
|
|
|
#5 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hva er antrekket på julaften?Vi pynter oss. Dress og kjole.
|
|
|
#6 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva er antrekket på julaften?Det vet jeg fortsatt ikke... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva er antrekket på julaften?Ungene skal ha mørke bukser, skjorte og vest. Mannen har mørke bukser, skjorte og slips. Jeg skal ha jobbklær noe av dagen og kjole på kvelden, hvis kjolen passer. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
søt
Sv: Hva er antrekket på julaften?Høy pyntefaktor.
|
|
|
#9 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er antrekket på julaften?Kara stiller i skjorte og slips, damene i vanlig pynta klær, og barna i pynta klær. Eldste pleier å være godt pyntet, hun elsker å pynte seg. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva er antrekket på julaften?Mannen min har dress, hvit skjorte og slips. Egentlig ikke noe festantrekk for han, for han gaar saann hver dag paa jobb. Jeg har fin, ny kjole og gutten min har hvit skjorte, vest med rutemönster (dog en kul en fra Rare, ikke saann klassisk greie), med jeans til. Jeg ville kjöpe en annen mörk bukse til minstemann, men fikk ikke tak i en jeg likte, saa da blir det jeans. Mörke, helt nye. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hva er antrekket på julaften?Vi pynter oss selvsagt til jul. Kjole på jentene/damene og dress til gutta. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva er antrekket på julaften?Jeg bruker som regel ha på skjørt eller kjole, eller ei pen bukse og topp.
|
|
|
#14 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva er antrekket på julaften?det blir vel dress på mannen og pappa. Jeg regner med det blir skjørt og tunika på meg og noe ala det samme på mannen. Lille skal enten ha dress med skjorte og slips eller nordlandsbunad, er litt usikker på om bunaden passer enda eller om den må tilpasses litt.... |
|
|
|
|
|
#15 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er antrekket på julaften?Sort dress på gutta, og sort kjole på meg! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva er antrekket på julaften?Dressbukse og skjorte på mannen (hvis han er hjemme - han har vakt), kjole på jentene og penbukse/topp eller kjole på meg. Storebror nekter å gå i noe annet enn jeans, så det blir jeans og penskjorte på han. |
|
|
|
![]() |
|
|