|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker ...Gull og diamanter vil jeg iallfall ikke ha, det hater jeg. Men jeg liker godt bøker. Nå ønsket jeg meg gryter i år da, så det blir nok ikke så voldsomt med bøker, dessuten har ingen spurt meg hvilke bøker jeg ønsker meg så da vet jeg iallfall at jeg ikke får noen. Greit for meg, jeg kjøper bøkene mine selv.
![]() |
#2 |
By the Sea
|
![]() Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker ...Jippi - 5 bøker under treet!
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker ...Jeg ønsker meg aldri bøker, men leser mye. Jeg låner det aller meste på biblioteket og synes det er genialt. Siden jeg får lånt alt gratis der synes jeg det å få bøker til 3-400 kr som jeg leser ut i løpet av noen dager nesten er litt bortkastet. Engelske bøker derimot kan jeg finne på å kjøpe dersom jeg ikke får lånt dem på biblioteket, men da som oftest som pocket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker ...Ungene mine fikk mange bøker. Gleder meg veldig til å lese sammen med dem!
![]() |
#6 |
By the Sea
|
![]() Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker ...
Nåh... er du nå helt sikker på det?
![]() |
#7 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker ...Jeg fikk en bok.
![]() |
#8 |
kamerat
|
![]() Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker ...Jeg fikk bøker! Masse bøker!
![]() |
#9 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker ...Ikke vet jeg hva galt jeg har gjort, men ikke engang barna mine får bøker til jul.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg synes så synd på alle som ikke er glad i bøker ...Jeg fikk ingen bøker til jul i år, jeg har ikke noen liggende heller. Jeg savner virkelig å ha ei god bok liggende, og skal ut å kjøpe i morgen. Men guttene fikk både bøker og lydbøker da, og jeg gleder meg til å lese for dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|