|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prøver så godt jeg kan :)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarnahelt ærlig så bryr det meg ikke. dem får bruke så mye eller så lite penger dem vil. bruker spørre meg hva gutten trenger og jeg svarer og om dem da vil kjøpe av beste merke eller noe dem fant skikkelig billig men fortsatt holder mål så må dem bare gjøre det. enkelt og greit |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarnaMin far og kona får de to eldste Starwars lego og minsten får legofly med flyplass etc.
|
|
|
#3 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarnaJunior pleier å få både klær og leker, men jeg vet ikke eksakt hva han får. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarnaVi har kjøpt gavene fra mine foreldre (vi pleier ikke det, men det passet best i år), og han får et fleece-sett med jakke og bukse, et sengesett med Pulverheksa (han fikk stor dyne nå i høst og har ikke så mange fine sengesett) og et halvstort Legosett. Til sammen kostet dette rundt 700 kroner. I siste liten kom jeg også med en bok jeg hadde kjøpt til ham, fordi det slo meg at ellers ville han ikke fått noen bøker til jul, og puttet den oppi sammen med det andre.
|
|
|
#5 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarnaDet eneste jeg vet er at svigermor har kjøpt klær. Ellers aner jeg ikke. Det pleier å være greie ting, ikke for mye, og til en samla pris på ca 500-1000 kr. Fra oldemor på mannens side var det en konvolutt med 1500,- til oss alle (jul+bursdag).
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarna
Mellomste min lurte før jul på "hvorfor gir du alltid bøker i gave mamma?"... |
|
|
|
#7 |
|
Peppy!
|
Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarnaAv farfar ligger det fire gaver under treet, innhold ukjent. (Jeg vet det er leker da, for gavene ble levert i en pose fra Riktige Leker.) |
|
|
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarna
Jeg kjøper så mye bøker til vanlig - bøker er "nødvendige ting" og ikke leker, slik vi ser det - så til jul og bursdag gir vi ham gjerne noe annet. Og siden jeg jobber i forlag og dermed kjøper bøker med ganske stor rabatt, er det stort sett ingen andre som gir ham bøker heller. Han er veldig glad i bøker, både i å bli lest for og etter hvert også å lese selv, så jeg er ikke bekymret.
|
|
|
#9 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarnaDe får skikkelige gaver, men ikke overdådig dyre. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
trenger lading
|
Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarnaDet blir alltid flere gaver fra mine foreldre enn svigerforeldrene mine (som er skilt). Nå er nesten alltid foreldrene mine hos oss på julaften, mens de andre aldri har vært her (har flere barn med barnebarn og de er ikke akkurat perlevenner de to).Mine foreldre har ikke flere barnebarn enn mine, derfor blir det sikkert mer.
|
|
|
|
#11 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarnaLillemor (storesøster) får en zoologisk hage i Duplo, og lillesøsteren hennes får en sånn liggegreie som kan brukes som bag også.
|
|
|
|
#12 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarnaDe foregående årene har jeg ikke visst hva lille får, men i år vet jeg at han får ski fra mamma og pappa sammen, så får han dogeribukse, genser og votter fra pappa, dette var jeg med dem og kjøpte. Fra mamma vet jeg ikke, men det er meget mulig han får noe hun har strikket... |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarnaHannah får duplo (prinsesse) av mamma og pappa.
|
![]() |
|
|