|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Vi kom hjem til oppspist Nøstebarn-dress!Synes det er som seg hør og bør som hundeeier og tilby seg og erstatte noe bikkja har ødelagt - og det gjør da vitterlig de fleste hundeeiere også...Å kreve det er kanskje noe annet
|
|
|
#22 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi kom hjem til oppspist Nøstebarn-dress!Jeg hadde ikke forlangt noe erstattning nei. Hadde nok protestert om jeg fikk tilbud om erstatning også. En hund kan finne på mye rart, og jeg hadde nok heller blitt irritert på meg selv, fordi at jeg hadde latt dette ligge fremme i et rom hvor hunden hadde tilgang. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi kom hjem til oppspist Nøstebarn-dress!Selv den mest veloppdragne hund kunne funnet på slikt, men hadde min hund gjort noe slikt så hadde jeg erstattet den.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi kom hjem til oppspist Nøstebarn-dress!
Jeg hadde sagt at dersom du legger fra deg sko (eller annet) der så står det der på eget ansvar. Ellers har jeg en plass (så henviser du til den plassen). Folk pleier våkne altså.. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi kom hjem til oppspist Nøstebarn-dress!Surt !
|
|
|
#27 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Vi kom hjem til oppspist Nøstebarn-dress!Men hva sa svigers egentlig? Bare bortforklarte de hele greia?
|
|
|
|
#28 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Vi kom hjem til oppspist Nøstebarn-dress!Jeg har spurt svigermor om hun kan strikke ny om jeg får tak i garn. Grunnen til at JEG skal få tak i garnet, er fordi den ellers ikke hadde blitt strikket med garn i ubehandlet ull. Og det er helt ok å ha en annen ulldress å bytte med, men vi elsker Nøstebarndressene. Som nevnt satte snuppa rompa i en sølepytt her om dagen - og hun ble ikke våt gjennom.
|
|
|
#29 |
|
Epikur
|
Sv: Vi kom hjem til oppspist Nøstebarn-dress!Uff, så kjipt. Mine foreldres hund har en hang til sokker, gjerne skikkelig sure tennissokker. Ulltøy har den latt være i fred.
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 30-12-07 kl 10:35. |
|
|
|
![]() |
|
|