Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Vanskelig å legge jenta mi :(

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-07, 10:52   #21
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vanskelig å legge jenta mi :(

Synes definitivt ikke du må klage med et sovebarn som det der nei

Gammel 28-12-07, 14:24   #22
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Dersom det er greit for deg med baby som er våken om kvelden så ser jeg ikke problemet!

Vi kom til et punkt der vi onsket å få tilbake kvelden med voksentid, og da ble jo en konsekvens av det at når baby legger seg tidligere så vil den også opp tidligere om morgenen, men vi fant faktisk ut at hun sov lengre totalt sett ved å legge seg tidligere om kvelden.

Gammel 28-12-07, 14:59   #23
Closer
C og bli Z

Closer sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Closer har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hehe, nei jeg klager ikke på sovinga på morran. Men ser for meg at det mest akseptable er å legge seg tidlig og stå opp tidlig i dagens samfunn;-) Og det med 2 timers voksentid på kvelden, da. Men ja, totalt sett sover hun nok 14-15 timer i døgnet og det er jo nok. Vi får se åssen det går seg til

Gammel 28-12-07, 17:30   #24
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Har ei på 9 månader eg og. Noko soverutine har eg ikkje fått til enno. Ho har seg ofte ein sein dupp, og er dermed ikkje i seng for natta, før seint. Varierer mellom 23 og 2 om natta. Som regel må eg ta ho med i senga mi for å la ho sovne inntil meg. Enten blir ho der heile natta, eller så flytter mannen ho.
Rekner med det går seg til etterkvart. Har gjort det med dei to andre.

Gammel 28-12-07, 18:49   #25
Closer
C og bli Z

Closer sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Closer har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nemi80:

takk for at sier det! Da fortsetter vi uten noe mer mikkmakk her i heimen. Rett og slett: hun får sove når hun er trøtt og så stresser vi ikke mer over det, men det bør være natta ca. kl 22-23, da vi må legge oss=)

Takker alle for svar!

GODT NYTT ÅR!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:19.