Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva bør jeg gjøre?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvor full av F er Pastill
Pastill sier ingenting.. 5 7,04%
Pastill konfronterer han 33 46,48%
Pastill sender dama en melding på facebook 10 14,08%
Pastill avventer og ser hva hans neste trekk blir.... 23 32,39%
Deltakere: 71. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-07, 01:53   #21
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva bør jeg gjøre? (poll kommer)

Hehe. Tipper det er noen som har det rimelig svett nå. Jeg sendte han en mail tideligere.. og han har ikke åpnet den. Men jeg vet han har vært å sjekket mailboksen.
Tipper han føler seg som en dritt.

Nei jeg skal ikke si noe nå Missa. Gir han til lørdag. Da blir det sms til dama.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 02:18   #22
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oj, nå så jeg pollen også. Lett å stemme nå som fasiten er kommet da.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 02:24   #23
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror du dama hans vil tro deg? Jeg ville aldri trodd på en sånn melding i hvert fall, men det spiller forsåvidt ingen rolle.

Du gjennomskuet han før det gikk for langt. Jeg skjønner du er irritert, men han er faktisk ikke verdt energien.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 02:29   #24
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Tror du dama hans vil tro deg? Jeg ville aldri trodd på en sånn melding i hvert fall, men det spiller forsåvidt ingen rolle.

Du gjennomskuet han før det gikk for langt. Jeg skjønner du er irritert, men han er faktisk ikke verdt energien.

Vel.. jeg har fakta å vise til. Så hun vil tro meg.
Fant han på nett, så han har en nettprofil.. men bilder og alt. Vi har også felles kjente som vet hvem jeg er og hva jeg står for.
Han er på nettstedet ennå.. DET er det som irriterer meg mest.
Dvs han gjør dette mot fler.

Gammel 28-12-07, 02:31   #25
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjønner godt at du er forbanna. Venter spent på hva han har å si, men er du HELT sikker på at han har dame, da? Isåfall kvalifiserer han vel bra til "Drittsekk"-tittelen.

Gammel 28-12-07, 02:42   #26
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Vel.. jeg har fakta å vise til. Så hun vil tro meg.
Fant han på nett, så han har en nettprofil.. men bilder og alt. Vi har også felles kjente som vet hvem jeg er og hva jeg står for.
Han er på nettstedet ennå.. DET er det som irriterer meg mest.
Dvs han gjør dette mot fler.

Han er ikke alene om å drive på sånn uheldigvis.
Det at dere har felles kjente sier jo bare alt om han.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 04:22   #27
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Skjønner godt at du er forbanna. Venter spent på hva han har å si, men er du HELT sikker på at han har dame, da? Isåfall kvalifiserer han vel bra til "Drittsekk"-tittelen.

Nei men alt tyder på det. Og han svarer jo ikke så..

Gammel 28-12-07, 04:26   #28
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Hvis fyren driver på slik har kanskje dama en mistanke allerede. Selv er jeg så sær at jeg faktisk hadde følt meg forpliktet til å la hanne få vite det, må være ekkelt å være sammen med en slik fyr.

Gammel 28-12-07, 08:58   #29
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Herregud for en IDIOT!

Gammel 28-12-07, 09:50   #30
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Selv er jeg så sær at jeg faktisk hadde følt meg forpliktet til å la hanne få vite det, må være ekkelt å være sammen med en slik fyr.

Samme her. Tenk så ille for henne å være sammen med en slik en. :urk:

Si nå i fra for hennes del, og ikke for å være slem med ham. Selv om det selvsagt er en bra bi-effekt.

Gammel 28-12-07, 10:19   #31
Left
Passiv

Standard

Jeg hadde blitt rimelig pissed off selv ja, og tror nok jeg hadde sendt en liten melding til dama hans. Hun bør få vite at hun er sammen med en som gladelig deler med seg- av seg. ÆSJ!!
Jammen bra du fant det ut så fort Pastill!!

Jeg forstår meg ikke på sånne som må ri på flere hester samtidig. Er de så usikre at de hele tiden må få bekreftelse på at de er attraktive for andre eller? Patetisk.

Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 11:23   #32
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

men er du HELT sikker på at han har dame, da?

Nei men alt tyder på det. Og han svarer jo ikke så..

Nå fikk jeg veldig Ricky Lake-assosiasjoner.

Du vet ikke om han har dame?

Gammel 28-12-07, 11:37   #33
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Nå fikk jeg veldig Ricky Lake-assosiasjoner.

Du vet ikke om han har dame?

Vel. Han står oppført med et "relationship" på facebook i 2007. Og det er ikke samme dama han sa han var sammen med i våres. (Spurte felles venn). Han sa også at dama fra i våres var barnløs, mens hun her syntes å ha en sønn.
Han hadde superangst på å dra meg hjem og han har sagt en masse som jeg nå skjønner litt mer av. Feks at vi ikke trenger snakke med fellesvennene våre, men bli kjent selv osv.
Jeg sendte han en sms på julaften som han knaptnok svarte på (den var litt krass faktisk og han var veeeeeldig hyggelig tilbake) og jeg har sendt en mail som han har ignorert. Jeg sendte han også hele to sms i går og spurte rett ut. Svarer ikke.
Someone is busted.

Jeg skal ikke slenge ALT ut for dama først, men bare få konstantert at han HAR dame i førsteomgang.. så får jeg formulere meg sirlig.

Gammel 28-12-07, 11:38   #34
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg forstår meg ikke på sånne som må ri på flere hester samtidig. Er de så usikre at de hele tiden må få bekreftelse på at de er attraktive for andre eller? Patetisk.

Det er dessverre mange, mange som er sånn... Mange flere enn vi aner. Statestikken sier jo at 50% er utro, og jeg tviler ikke et sekund. Faktisk.

Gammel 28-12-07, 11:47   #35
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bør jeg gjøre?

Jeg synes ikke du bør bruke særlig mye energi på en slik tufs jeg

- dame eller ei...

Gammel 28-12-07, 11:52   #36
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Han er ikke verd det Pastill. Ikke gidd å bry deg noe om han!

Gammel 28-12-07, 11:56   #37
Pastill
Pauset

Standard

Jeg er ikke lei meg pga han. Sånne kan dere få gratis av meg. Men det irriterer meg skikkelig at enkelte syntes så mene at det er helt ok å holde på sånn med andre mennesker. Han var SKIKKELIG gjennomført i løgnene sine. Helt utrolig.
Så jeg sier i fra. Kort og godt. Man messer ikke med Pastill.

Gammel 28-12-07, 12:02   #38
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Om du vet hvem denne dama er, så er det vel bare å spørre henne om de er sammen?

Gammel 28-12-07, 12:04   #39
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er dessverre mange, mange som er sånn... Mange flere enn vi aner. Statestikken sier jo at 50% er utro, og jeg tviler ikke et sekund. Faktisk.

Hvilken statistikk?
De statistiske undersøkelsene jeg har sett har tatt som utgangspunkt om man har vært utro noen gang i løpet av livet. Og da er det jo naturlig at tallene blir litt høye. Det er mange år å gjøre noen feilsteg på, og endel roter nok litt rundt en og annen gang i tenårene, men gjør det ikke når de treffer den rette og etablerer seg. Så tallene er jo ikke sånn at 50% av alle som har partner er utro mot dem. Det skulle tatt seg ut.

Gammel 28-12-07, 12:08   #40
Pastill
Pauset

Standard

Vel.. jeg har vært singel i tre år nå.. Du ANER Ikke hvor mange tilbud jeg har fått av menn i forhold.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:19.