Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva bør jeg gjøre?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvor full av F er Pastill
Pastill sier ingenting.. 5 7,04%
Pastill konfronterer han 33 46,48%
Pastill sender dama en melding på facebook 10 14,08%
Pastill avventer og ser hva hans neste trekk blir.... 23 32,39%
Deltakere: 71. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-07, 01:53   #1
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva bør jeg gjøre? (poll kommer)

Hehe. Tipper det er noen som har det rimelig svett nå. Jeg sendte han en mail tideligere.. og han har ikke åpnet den. Men jeg vet han har vært å sjekket mailboksen.
Tipper han føler seg som en dritt.

Nei jeg skal ikke si noe nå Missa. Gir han til lørdag. Da blir det sms til dama.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 02:24   #2
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror du dama hans vil tro deg? Jeg ville aldri trodd på en sånn melding i hvert fall, men det spiller forsåvidt ingen rolle.

Du gjennomskuet han før det gikk for langt. Jeg skjønner du er irritert, men han er faktisk ikke verdt energien.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 02:29   #3
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Tror du dama hans vil tro deg? Jeg ville aldri trodd på en sånn melding i hvert fall, men det spiller forsåvidt ingen rolle.

Du gjennomskuet han før det gikk for langt. Jeg skjønner du er irritert, men han er faktisk ikke verdt energien.

Vel.. jeg har fakta å vise til. Så hun vil tro meg.
Fant han på nett, så han har en nettprofil.. men bilder og alt. Vi har også felles kjente som vet hvem jeg er og hva jeg står for.
Han er på nettstedet ennå.. DET er det som irriterer meg mest.
Dvs han gjør dette mot fler.

Gammel 28-12-07, 02:31   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skjønner godt at du er forbanna. Venter spent på hva han har å si, men er du HELT sikker på at han har dame, da? Isåfall kvalifiserer han vel bra til "Drittsekk"-tittelen.

Gammel 28-12-07, 04:22   #5
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Skjønner godt at du er forbanna. Venter spent på hva han har å si, men er du HELT sikker på at han har dame, da? Isåfall kvalifiserer han vel bra til "Drittsekk"-tittelen.

Nei men alt tyder på det. Og han svarer jo ikke så..

Gammel 28-12-07, 02:42   #6
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Vel.. jeg har fakta å vise til. Så hun vil tro meg.
Fant han på nett, så han har en nettprofil.. men bilder og alt. Vi har også felles kjente som vet hvem jeg er og hva jeg står for.
Han er på nettstedet ennå.. DET er det som irriterer meg mest.
Dvs han gjør dette mot fler.

Han er ikke alene om å drive på sånn uheldigvis.
Det at dere har felles kjente sier jo bare alt om han.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 02:18   #7
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oj, nå så jeg pollen også. Lett å stemme nå som fasiten er kommet da.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 08:58   #8
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Herregud for en IDIOT!

Gammel 28-12-07, 11:52   #9
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva bør jeg gjøre?

Han er ikke verd det Pastill. Ikke gidd å bry deg noe om han!

Gammel 28-12-07, 11:56   #10
Pastill
Pauset

Standard

Jeg er ikke lei meg pga han. Sånne kan dere få gratis av meg. Men det irriterer meg skikkelig at enkelte syntes så mene at det er helt ok å holde på sånn med andre mennesker. Han var SKIKKELIG gjennomført i løgnene sine. Helt utrolig.
Så jeg sier i fra. Kort og godt. Man messer ikke med Pastill.

Gammel 28-12-07, 12:04   #11
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Det er dessverre mange, mange som er sånn... Mange flere enn vi aner. Statestikken sier jo at 50% er utro, og jeg tviler ikke et sekund. Faktisk.

Hvilken statistikk?
De statistiske undersøkelsene jeg har sett har tatt som utgangspunkt om man har vært utro noen gang i løpet av livet. Og da er det jo naturlig at tallene blir litt høye. Det er mange år å gjøre noen feilsteg på, og endel roter nok litt rundt en og annen gang i tenårene, men gjør det ikke når de treffer den rette og etablerer seg. Så tallene er jo ikke sånn at 50% av alle som har partner er utro mot dem. Det skulle tatt seg ut.

Gammel 28-12-07, 12:02   #12
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Om du vet hvem denne dama er, så er det vel bare å spørre henne om de er sammen?

Gammel 28-12-07, 12:08   #13
Pastill
Pauset

Standard

Vel.. jeg har vært singel i tre år nå.. Du ANER Ikke hvor mange tilbud jeg har fått av menn i forhold.

Gammel 28-12-07, 12:58   #14
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Fører du statisktikk?

Gammel 28-12-07, 13:19   #15
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Fører du statisktikk?

Nei det trenger jeg ikke. Er ikke så mange.

Gammel 28-12-07, 13:27   #16
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Å sende dama en melding er jo kanskje å gå vel langt, selv om han nok fortjener det.

Det er jo en mellomting. Skriv en melding på veggen hans på facebook. Takk for en koselig date og utbroder litt mer enn vanlig. Sletter han sier det sitt....

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 14:26   #17
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Det er jo en mellomting. Skriv en melding på veggen hans på facebook. Takk for en koselig date og utbroder litt mer enn vanlig. Sletter han sier det sitt....

God idè.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 15:16   #18
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å sende dama en melding er jo kanskje å gå vel langt, selv om han nok fortjener det.

Meget god ide.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 15:26   #19
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sitter her og synes synd på damen hans jeg, som ikke vet hvilken drittsekk hun er sammen med. Du har i det minste funnet ut av det. Skipp ham, og ikke bruk en dritt til av tid på ham!
(hvis han er opptatt da....)

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 13:11   #20
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke kast bort mer energi på frosken, vent på prinsen du, så har du masse energi på han!!

Jeg hadde tatt en prat/sms med hun som er nåverende dame, og fortalt hvordan ståa var, så er det opp til henne å gjøre noe med forholdet deres. Det er mange som fortsetter å tro på kjæresten, men da har du gjort ditt hvertfall.

Jeg brukte 5 år på å finne prinsen jeg, og det var plenty med frosker å lete blandt, så det er bare om å gjøre å finne de sjeldne!! Lykke til!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:05.