Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Skal de ha fyrverkeri på nyttårsaften?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Skal de ha fyrverkeri på Nyttårsaften?
Ja sjølvsagt! 27 21,43%
Nei! 48 38,10%
Veit ikkje 23 18,25%
Kun stjerneskudd! 41 32,54%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 126. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-07, 12:22   #1
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal de ha fyrverkeri på nyttårsaften?

Vi skal kanskje ha noen stjerneskudd. Absolutt ikke raketter.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 12:35   #2
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Nei, hadde det vært et organisert opplegg med fyrverkeri vi kunne deltatt på og bidratt til hadde det vært anderledes.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 12:41   #3
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg bryr meg ikke men jeg regner med mannen og bestevennen kommer til å ha noen.

Lurer på hvordan det blir her til neste år om det ikke er lov med private. Blir vel helt stille da.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 12:45   #4
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kommer ikke til å kjøpe, vet ikke om noen av de som kommer tar med seg.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 12:53   #5
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Absolutt ikke.
Jeg har ikke for vane å kaste bort penger på meningsløse aktiviteter fordi andre gjør det. Raketter (som blir skutt opp av fulle personer) er det mer enn nok av i gatene rundt oss. Dessuten er jo de som allerede blir skutt opp like pene for oss som for dem som bruker penger på det.

Jeg håper inderlig at det blir forbudt med privat fyrverkeri fra neste år, jeg er møkklei av raketter som havner på ville veier.

Gammel 28-12-07, 12:56   #6
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi kjøper nok fyrverkeri ja.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 15:38   #7
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Mannen har kjøpt noen få som vi sender opp sånn at
barna får se før de legger seg.
Vi står på en stoooor åpen plass(skolegård), mannen i den ene enden
og jeg og barna i den andre
Vi har også stjerneskudd.

Er egentlig imot fyrverkeri til priv.personer med tanke på at de kan komme
i gale hender (fulle folk, folk som ikke har vett, barn)og all brann som
forårsakes av dette

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 17:26   #8
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, helt klart. Pluss stjerneskudd. Vi kjøper nok en av de rimeligere pakkene, og vi sender opp uti hagen så ungene får se. Så får de litt stjerneskudd.
Jeg synes det er fantastisk vakkert med masse fyrverkeri på himmelen.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-07, 19:43   #9
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi skal bare ha stjerneskudd i år, ikke fyrverkeri.

Gammel 29-12-07, 23:39   #10
Raggsokk
:egendefinert:

Raggsokk sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: On the otherside
Raggsokk har et hav av muligheter foran seg
Standard

Såklart skal vi det.

Gammel 29-12-07, 23:41   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har kjøpt to pakker med stjerneskudd.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 00:35   #12
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Det skal vi helt sikkert. Jeg skal ikke sende opp en eneste en, men guttungen i mannen vil nok sende noen til vers for siste gang, tenker jeg.

Skal sitte inne og amme, jeg. Og om Felix sover seg gjennom smellene skal jeg ut på verandaen en tur og titte.

Gammel 31-12-07, 00:20   #13
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Nei, heldigvis ikke. Men et stjerneskudd eller to blir det nok.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-07, 15:44   #14
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Ja det er klart det. Har mest bakkefyrverkeri, et par raketter bare. Og den som sender opp er helt edru! Men for seinere år kan det godt bli organisert av kommunen

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 13:21   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarte ja selvsagt, men jeg synes ikke den "selvsagt'en" trengte å være der for det er ingen selvfølge. Men ja, vi skal ha fyrverkeri på nyttårsaften. Pleier å kjøpe en pakke til 149-200,- kroner pluss en del stjerneskudd. Verken jeg eller min mann drikker, så alkohol er ikke noe problem. Hadde ALDRI sendt opp en rakett i påvirket tilstand, det er jo galskap.

Gammel 28-12-07, 13:58   #16
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Absolutt ikke, det vil jeg ikke ha...men mulig en pakke stjerneskudd til barna.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 14:03   #17
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kun stjerneskudd hos oss

Gammel 28-12-07, 14:18   #18
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Det blir nok noen raketter og stjerneskudd.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 15:16   #19
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er livredd for fyrverkerkeri som smeller hit og dit, så det skal jeg ikke kjøpe.
Kun stjerneskudd!!

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 15:22   #20
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Vi skal ha slike lange stjerneras.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36.