|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Hertuginne
|
Sv: Det er ikke nyttårsaften enda, er det?Vel, i går drev den ene naboen og fyrte av raketter i retning en annen nabos hus. Riktignok er nabo nr. 2 en smule irriterende, men det rettferdiggjør ikke slik oppførsel.
|
|
|
#2 |
|
seru
|
Sv: Det er ikke nyttårsaften enda, er det?
Jeg syns både nabo 1 og 2 høres litt irriterende ut, men så har kanskje ikke jeg så høy toleranse heller da..
|
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er ikke nyttårsaften enda, er det?Det er nok greit for dere som ikke har små barn som skal sove, eller som har barn som sover gjennom bombenedslag. Litt verre for oss som må sitte med våkne unger halve natta pga. smell her og der.
|
|
|
#5 |
|
Javel
|
Sv: Det er ikke nyttårsaften enda, er det?Det smeller i vei her også. Heldigvis har jeg unger med godt sovehjerte, de sover seg til og med stort sett igjennom rakettene på nyttår også de. Men jeg synes godt at folk kan vente med den smellingen til det er nyttår.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Det er ikke nyttårsaften enda, er det?Det var verst i går kveld, da fyrte noen i nabolaget av noen sinnsyke bomber når det nærmet seg midnatt. Det smeller jo så det drønner helt inn i hjerterota. At folk ikke kan klare å vente, det er helt utrolig. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Skrekkøgle
|
Sv: Det er ikke nyttårsaften enda, er det?Her smelte noen klokka halv to i natt, og ikke bare en eller to, men det var omtrent like mye som jeg tror en snitt-familie sender opp klokka 12 den 31, liksom.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er ikke nyttårsaften enda, er det?Fyrverkeri er kun lov å sende opp mellom kl 18.oo-02.oo på nyttårsaften. All annen oppskyting er forbudt uten spesiell tillatelse fra politi. Brudd på reglene kan straffes med bøter eller fengsel inntil tre måneder. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Det er ikke nyttårsaften enda, er det?NÅ smeller de her. Koselig. *veldig ironisk*
|
|
|
#10 |
|
Come what may...
|
Sv: Det er ikke nyttårsaften enda, er det?Litt kjekt å bo på bondelandet når det kommer til slike ting. Vi har ikke merket en dritt. Og vi bor midt i "sentrum".
|
![]() |
|
|