|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
| Se resultatene: Kor skal du feriere i år? | |||
| Sørlandet |
|
20 | 19,05% |
| Østlandet |
|
20 | 19,05% |
| Vestlandet |
|
16 | 15,24% |
| Nord Norge |
|
14 | 13,33% |
| Asia |
|
6 | 5,71% |
| Amerika |
|
1 | 0,95% |
| Afrika |
|
2 | 1,90% |
| Europa |
|
61 | 58,10% |
| Oseania |
|
0 | 0% |
| Annet |
|
13 | 12,38% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 105. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi skal til Mallorca i månedsskiftet juni/juli. Dessuten blir det nok en tur nordover også (Helgeland)
|
|
|
#2 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Skal du på ferie i sommar??Det blir nok Norgesferie på oss, sommerhus i Sponvika og svigers i Surnadal, og en uke eller to på hytte i Rondane.
|
|
|
#3 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Skal du på ferie i sommar??Blir nok ganske sikkert en tur til Dyreparken i Kristiansand med guttene.
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi skal en uke til Danmark med noen venner. Også skal jeg og mannen noe alene hvis han ikke kjøper gitar da. Da skal jeg noe helt alene. :kjerring:
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Skal du på ferie i sommar??Hvis ikke oppussing og konfirmasjonen til Eldstemann sluker hele budsjettet |
|
|
|
#6 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi skal sannsynligvis til Danmark med to 4-barns familier i to uker, også håper vi å få til en seilbåtferie til sørlandet.
|
|
|
#7 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Skal du på ferie i sommar??Tror ikke det blir noen ferie på oss i år heller, desverre. Mulig jeg klarer å ta meg en oslotur til høsten, men ikke før lillebror er stor nok til å klare seg uten mamma noen dager.
|
|
|
|
#8 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi reiser til Mallorca i begynnelsen av juli. Før og etter skal vi feriere på mammas hytte ved Bergen.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Skal du på ferie i sommar??Med nyfødt baby blir det nok ferie i nærområdet i år. |
|
|
|
#10 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Skal du på ferie i sommar??Jeg stemte på Europa.
|
|
|
|
#11 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Skal du på ferie i sommar??2 uker på Sunwing Resort og spa side beach i juli/august. Og en miniuke i Oslo (Bruce Springsteen konsert)
|
|
|
#12 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du på ferie i sommar??Aner ikke. Så langt har vi ikke kommet i planene ennå. Men det blir helt sikkert en tur til Danmark for å besøke min søster og hennes familie. Og da er vel ikke veien lang til Legoland.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi skal til Vimmarby, Liseberg og Kristiansand sammen med noen venner. Også skal jeg og ei venninne gå i Jotunheimen noen dager uten barn. Tør ikke gå Besseggen med barn tror jeg, også er det litt godt med noen dager i fjellet uten barn. Ellers blir vel resten av ferien tilbragt ved fjorden eller på fjellet.
|
|
|
#14 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du på ferie i sommar??
|
|
|
#15 |
|
Opp og ned
|
Sv: Skal du på ferie i sommar??Blir nok hytta som vanlig til sommeren. Fjols til fjels, er motsatte der vi. Drar til fjels om sommeren.
|
|
|
#16 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Skal du på ferie i sommar?Altså: Jeg som trønder - er jeg fra nord-norge eller østlandet? (leker snurt) Vi skal til mannens hjemsted helt nord i Trøndelag. I tillegg tenker vi oss en tur til Mallorca eller portugal (av typen chartertur) i slutten av Mai. Dette med forbehold, da vi har en liten tass på bare tre mnd da. Får se an gemyttet på tassen først.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du på ferie i sommar?Har ikke helt bestemt oss enda,men antagelig Gran Canaria eller en av de greske øyene.Etter den dritsommeren vi hadde på Sørlandet i fjor vil vi sikre oss sol og varme i år. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: oslo
![]() |
Sv: Skal du på ferie i sommar?Tror vi blir i Oslo, og tar kanskje noen småturer hit og dit. Ikke noe er planlagt, men vi har dårlig råd denne sommeren, så da blir det ingen store utskeielser. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi skal bo like ved Gråsten på Jylland i 2 uker. Litt for stort hus så vi får vel invitere noen på besøk. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Skal du på ferie i sommar??Annet, som i aner ikke. Jeg har fortsatt huset fullt av jul og er ikke i nærheten av å tenke på sommerferien.
|
![]() |
|
|