Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ny navlebeskuende bærehjelptråd

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-08, 15:08   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny navlebeskuende bærehjelptråd

Jeg klarte å legge igjen mitt nydelige Moby D på flyet. Vi som likte det så godt. Jeg bare trøster meg med at det vel hadde blitt for elastisk snart likevel.

Nå har jeg bare en Ergo igjen, og jeg regner med å bruke det mer fremover. Men jeg synes det fungerer skuffende dårlig til å bære foran, og særlig med masse klær på - så jeg tror egentlig jeg trenger noe mer? Da er spørsmålet: hva?

Snuppa er 7 mnd, men stor for alderen. Hun bruker 80 i klær, og jeg tipper hun er ca. 9-10 kg? Jeg trenger noe som er kjempelett å ta på seg når jeg skal rett ut av bilen og inn i butikken, og til å hente i barnehagen for å slippe vognen. Jeg tror jeg har slått fra meg vanlig sjal, så da ender jeg vel med Mei Tai eller ringslynge? Er Mei Taien signifikant enklere å bruke enn Ergo? Blir det for ubehagelig å bære "skjevt" i slyngen i en halvtimes tid?

Andre geniale forslag?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.