|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
| Se resultatene: Har dere hermetikk nok i kjelleren til å klare dere to uker? | |||
| Ja |
|
16 | 7,34% |
| Nei |
|
114 | 52,29% |
| Hæ? |
|
81 | 37,16% |
| Annet |
|
7 | 3,21% |
| Deltakere: 218. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Nei, det har jeg ikke. Jeg har bare sprinkelseng, ved, hagemøbler og varmtvannsbereder i kjelleren.
|
|
|
|
#3 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Det vi har av hermetikk nå er to bokser med tomater, så vi har ikke mye hermetikk stående her. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Vi har en boks fiskeboller som skulle vært middag nå i flere måneder.
|
|
|
|
#5 |
|
Etylbarbital
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Jeg har 2x3 bokser med ananas som hhv. ringer og biter (dobbelt-au) + jeg har et lager på 10 stk. fantastico italiensk tomatpuré. Ellers har jeg en boks med salige bønner. Hermetikklageret er av dynamisk art. En boks inn - en boks ut.
|
|
|
#6 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?
Og ikke dere heller?? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Nei, men mine besteforeldre hadde det. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ustabil
|
Ja. De fant ut at de hadde regnet feil på noen datoer og år, og at det er NÅ, faktisk i morgen, at millenniumskrisen inntreffer. Det blir krig og naturkatastrofer og armageddon. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Det blir fiskeboller en hel uke, å så 2 dager med desser. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Litt hermetisk tomat, mais, bambusskudd og vannkastanjer. Jeg tviler på at vi kan leve to uker på det. Det vi muligens kan klare oss på det er flere tiår med ved, en vedovn man kan lage mat på (ja, vi har en slik i kjelleren, aner ikke hvorfor), tørrvarer, fryseboksmat og annet med lang holdbarhet. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Vi har ikke det nei, vi har 3 bokser med ananas, 1 boks med mais og en boks med tomater, ellers veldig lite. Hadde nok ikke overlevd en krig med det nei |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Superduperaktiv
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Vi har nok ikke hermetikk for 2 uker, men vi har steiker av både elg og okse for 2 uker. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Dårlig med hermetikk, men fryseboksen er stappfull, så så lenge strømmen ikke blir borte i mange dager, så skal vi nok klare oss.
|
|
|
|
#17 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Neeeh... Har ikke mat i kjelleren annet enn i fryseren. I skapet har jeg en boks med kantareller, 2 med tomatbømmer, tre med grovhakkede tomater. Ja, thats it... ikke mye å fø en familie på 6 på i to uker, gitt...
|
|
|
|
#19 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Nei, her hadde vi ikke holdt ut i mange dagene med det vi har i skapene, hvis vi ikke kunne levd av bokstomat, vin og olivenolje. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere hermetikk for to ukers forbruk i kjelleren?Nei det har vi ikke.
|
![]() |
|
|