|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Come what may...
|
Sv: Hva syns dere om denne kjolen fra Odd Molly??Hadde det vært andre farger så hadde den vært fin.
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Hva syns dere om denne kjolen fra Odd Molly??Denne synes jeg er utrolig lekker! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hva syns dere om denne kjolen fra Odd Molly??Jeg liker Odd Molly, men akkurat denne kjolen iker ikke jeg personlig.
|
|
|
#6 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva syns dere om denne kjolen fra Odd Molly??Jeg synes den er fin, men definitivt ikke meg. Allikevel så synes jeg den øverste delen av kjolen er finest, og det fordi den tilsynelatende gir fin kløft. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva syns dere om denne kjolen fra Odd Molly??Jeg synes den er fin, men den er alt for lang til at jeg ville kjøpt den selv. En kortere versjon hadde vært supert. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva syns dere om denne kjolen fra Odd Molly??Af alle OM kjoler siste sesong likte jeg disse bedst. Litt Timotei-reklameaktig, man skal nærmest ha lyst løst flagrende hår og være superlang og superslank.
|
|
|
#10 |
|
Nå også i farger
Sv: Hva syns dere om denne kjolen fra Odd Molly??Jeg syns den var nydelig, og tror jeg ville følt meg fin i den. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva syns dere om denne kjolen fra Odd Molly??
|
|
|
#13 |
|
Come what may...
|
Sv: Hva syns dere om denne kjolen fra Odd Molly??
|
|
|
#15 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hva syns dere om denne kjolen fra Odd Molly??Jeg synes den var ganske fin. :ser muligens ut som sektkvinne med 19 barn:
|
|
|
#16 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hva syns dere om denne kjolen fra Odd Molly??Jeg likte den godt
|
|
|
#17 |
|
Sv: Hva syns dere om denne kjolen fra Odd Molly??Den svarte der er kjempefin!
|
|
|
#18 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hva syns dere om denne kjolen fra Odd Molly??Jeg liker den veldig godt, men liker ikke det skarpe partiet ved bysten. Hvis jeg hadde funnet en lignende kjole i en butikk, hadde jeg sikkert prøvd den |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Aktiv
Hvor: Ved Sognefjorden
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva syns dere om denne kjolen fra Odd Molly??Jeg liker klærne fra Odd Molly veldig godt, men akkurat denne var litt "konete" (kjerringaktig)
|
|
![]() |
|
|