Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Haremsbukser?!?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-08, 19:21   #21
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haremsbukser?!?

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Nynner på McHammers store hit. Husker dere "dansen"

Se der ja, flere som husket ham, gitt.

Gammel 05-01-08, 19:24   #22
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne kunne jeg ha brukt. På yogatrening, that is.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 19:47   #23
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Kilde: youtube.com)

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 19:48   #24
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

De var på mote i fjor også....
En på jobben brukte sånne bukser i sommer og hunn kledde de
veldig godt *slankmodellkropp*
Vet ikke om jeg hadde gått med noe sånt...

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 19:55   #25
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde en ferskenfarget haremsbukse da jeg var yngre. Lurer på om den ligger på loftet et sted?

Jeg har sett en del av babsene i nabolaget som svinser rundt i slike. Og de ser alt annet enn blubbete ut. Jeg tror de funker fint for 17 år gamle jenter på 45 kilo. Særlig når de slutter midt på leggen, og avslører et par brune, smoothe og stramme ben. Jeg skal med andre ord ikke dra på meg slike bukser.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 19:55   #26
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Can't touch this

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 19:56   #27
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg hadde sånne, og kledde dem godt. Det fordrer en smal midje, dog. Det har jeg ikke nå. *gravid og oppblåst* De var utrolig behagelige å ha på seg.

Jeg husker også MC Hammer.

Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 20:27   #28
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg hadde flere slike svarte haremsbukser og elsket dem. Syntes jeg tok meg ganske bra ut i dem også, om jeg må si det selv. Men så var jeg 180 cm, slank og med fin midje den gangen. Akk ja, det er lenge siden. Kanskje det ikke ville tatt seg like bra ut i dag. Men de er utrolig behagelige å gå i, så det er ikke umulig at jeg kunne komme til å kjøpe meg et par til hjemmebruk.

Gammel 05-01-08, 22:02   #29
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Jeg hadde flere slike svarte haremsbukser og elsket dem. Syntes jeg tok meg ganske bra ut i dem også, om jeg må si det selv. Men så var jeg 180 cm, slank og med fin midje den gangen.

Men nå er du 162 og litt fyldigere?

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:05   #30
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Akkurat nå ville jeg nok ha sett ut som en fjøsnisse i slike, 160 høy og ganske stormaget. Men også uten mage ville det nok ikke tatt seg særlig godt ut. Syntes ærlig talt ikke modellen i katalogen kledde den heller, enda hun verken var gravid eller kortvokst.. Men men, hver sin smak!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:07   #31
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Harmesbuksene er tilbake!!!!

Jeg sydde min egen av et laken da jeg var 11-12 år!! Fryktelig lekker.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:23   #32
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Men nå er du 162 og litt fyldigere?

Huff nei, håper ikke jeg har begynt å krympe i høyden enda.... Men vekta har i hvert fall ikke krympet +30 er vel ingen overdrivelse.

Kom på at jeg hadde flere haremsbukser da jeg var på den store asiaturen midt på 80-tallet - deilige å ha på når det var varmt om kvelden og man måtte passe seg for malariamygg. Og de jeg hadde tok liten plass i sekken.

Gammel 05-01-08, 22:33   #33
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Må alt komme tilbake liksom.....

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:35   #34
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shakira, her.

Må alt komme tilbake liksom.....

Men du høres jo ut som en som kunne ha likt slike bukser...? (Ser for meg Shakira med haremsbukser som rumperister... )

Tangina: kan tenke meg de er behagelige, ja. Særlig hvis man vil unngå å bli klam i hakket, siden de sagger sånn...

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 23:05   #35
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

En jeg kjenner som er ganske godt inne i det som skjer i motebildet hadde faktisk slike i fjor sommer. Hun var flott i dem, men det var nok fordi hun hadde en flott topp og slank, brun mage.

Hos meg er magen litt sånn "can't touch this", så sånne bukser utgår.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 04:10   #36
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smal midje, ja... :mimrer: those were the days....

Jeg HAR faktisk hatt det, believe it or not.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 09:11   #37
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg har hørt et rykte om at man sagger helt naturlig etter passerte 30.

Det er bare tullball.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 09:16   #38
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Holder meg langt unna slike type bukser. Kan vi ikke bare hoppe over 80-tallsmoten? :grøss:

Gammel 06-01-08, 09:50   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bare gleder meg til de pinetrange, blå skaibuksene jeg ikke fikk sist, kommer tilbake.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 10:03   #40
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Det er en skam at slike bukser og annen diverse mote fra 80-tallet kommer tilbake. Og jeg personlig synes det er dritstygt, uansett hvor høy og slank man er.

Jeg hadde haremsbukser i 1986, lys turkis, og det var alt annet enn lekkert. Men, jeg var 12 år og visste ikke bedre.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.