|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er din parfymebruk?Bruker hver dag. Nå går det i Flower bomb, Allure og Deep red. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er din parfymebruk?Svært diskret. Bruker litt parfyme når jeg pynter meg, skal ut om kvelden eller sånne ting. Har strengt parfymeforbud på jobb, og det blir liksom ikke til at jeg skynder meg å ta på litt parfyme på vei hjem...
|
|
|
#23 |
|
intro
|
Sv: Hvordan er din parfymebruk?Før brukte jeg bare bittelitt parfyme til fest, men de siste to åra har jeg sluttet helt. Den siste jeg hadde var Allure fra Dior, og den likte jeg godt.
|
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan er din parfymebruk?Når jeg ikke er i praksis eller på jobb (jobber i helsevesenet) bruker jeg parfyme nesten daglig. Men veldig moderat. |
|
|
|
#26 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvordan er din parfymebruk?Bruker parfyme stort sett hver dag. Har mange forskjellige som jeg skifter på; blant annet Ralph Lauren - Romance, Issey Miyake - L'eau de Issey og D&G - Light Blue. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: oslo
![]() |
Sv: Hvordan er din parfymebruk?Hver dag! Akkurat nå bruker jeg Sicily fra Dolce & Gabbana. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hvordan er din parfymebruk?Bruker parfyme nesten hver dag.
|
|
|
#29 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvordan er din parfymebruk?Jeg bruker parfyme stort sett bare når jeg skal ut på noe, aldri på jobb. Når jeg bruker så er favoritten Jean Paul Gaultier(den flaska som er formet som en kropp) |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Javel
|
Sv: Hvordan er din parfymebruk?Bruker parfyme stort sett daglig, akkurat nå så bruker meg mest CKin2U av Calvin Klein og Amour av Kenzo.
|
|
|
|
#31 |
|
blid
Sv: Hvordan er din parfymebruk?Jeg bruker parfyme hver dag - akkurat nå går det i DKNY (grønn, rund flaske som jeg ikke husker navnet på)
|
|
|
#32 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er din parfymebruk?Jeg bruker Tommy Girl til hverdags (fra Tommy Hilfiger). |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvordan er din parfymebruk?Jeg tåler dessverre svært få parfymer, og mange er veldig migrenefremkallende. Det er ikke få jobbdager som har blitt ødelagt av damen ved siden av. For ikke å si partykvelder.
|
|
|
#34 |
|
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er din parfymebruk?Bruker noen ganger en snill og mild en ja - er det en fra Naomi C, tro?
|
|
|
#35 |
|
Superaktiv
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
Sv: Hvordan er din parfymebruk?Jeg bruker enlett parfyme akkuratt nå som heter KENZO! Har på meg parfyme stort sett hver dag. Men jeg liker best "lette sommerparfymer" eller snurper det seg i halsen!!
|
|
|
#36 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan er din parfymebruk?Jeg bruker parfyme hver dag.
|
|
|
#38 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Hvordan er din parfymebruk?Tåler ikke parfyme. så bruker svææært lite av det ja.
|
|
![]() |
|
|