Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vintersko til kulerunde poter

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-08, 22:34   #21
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vintersko til kulerunde poter

Jeg kjøpte Rådis sko på Din Sko i dag til min ettåring. De sklei rett på. Vi har fått noen andre nye vintersko, men de får vi ikke på engang.

Nå samarbeider jo ikke alltid alle barneføtter heller, de har en tendens til å krølle seg. Mener jeg leste et et tips engang for å unngå det, men jeg husker ikke tipset.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 22:35   #22
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk for alle gode råd, og for tilbud om kjøp og overtakelse! Jaggu hadde ikke gubben på eget initiativ vært i Grensen og kjøpt sko i dag, Viking Goretex. Er de bra, eller? De er temmelig høye i skaftet, men gikk greit på - antakelig fordi 21 var i største laget. Hm...

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 22:51   #23
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Tusen takk for alle gode råd, og for tilbud om kjøp og overtakelse! Jaggu hadde ikke gubben på eget initiativ vært i Grensen og kjøpt sko i dag, Viking Goretex. Er de bra, eller? De er temmelig høye i skaftet, men gikk greit på - antakelig fordi 21 var i største laget. Hm...

... og jammen påtraff ikke jeg nevnte gubbe litt lenger ned i Grensen, med skoposen i hånd. (Eller, det var vel strengt tatt han som så meg, og kom farende på meg bakfra.)

Det er ikke mange som får dette tilbudet, men: Liv kan muligens være en passende og verdig arvtaker til mine Klaus Knegg-sko? (Sjelden har vel en smiley passet bedre...)

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-08, 23:39   #24
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

En venninne har viking goretex sko til sin sønn, hun er veldig fornøyd.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 15:58   #25
Left
Passiv

Standard

Vi har hatt Viking Goretex og synes kanskje de var litt stive, men det kan hende det er flere sorter?

Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 16:29   #26
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Sønnen min på 17 mnd er en plugg med runde føtter og tykke legger og han har Viking Goretex, jeg liker dem kjempegodt, de er lette å få på og han er alltid tørr og varm med dem på. Det er tydelig at han synes de er ok, for han er ganske nøye på sko og kjemper imot om han ikke liker dem.

Gammel 10-01-08, 16:50   #27
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

S har Viking gore-tex og vi er fornøyde med dem! Vi kjøper på XXL forøvrig hvor de har en veldig sympatisk pris, men de har nok ikke alle typer.

Ang tøfler: Har du prøvd Rohdetøfler? De er rause i størrelsen og jeg ville trodd de var ganske romslige.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:13.