|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
--
|
Sv: Vintersko til kulerunde poterJeg kjøpte Rådis sko på Din Sko i dag til min ettåring. De sklei rett på. Vi har fått noen andre nye vintersko, men de får vi ikke på engang. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
intro
|
Sv: Vintersko til kulerunde poterTusen takk for alle gode råd, og for tilbud om kjøp og overtakelse! Jaggu hadde ikke gubben på eget initiativ vært i Grensen og kjøpt sko i dag, Viking Goretex. Er de bra, eller? De er temmelig høye i skaftet, men gikk greit på - antakelig fordi 21 var i største laget. Hm...
|
|
|
|
#23 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintersko til kulerunde poter
... og jammen påtraff ikke jeg nevnte gubbe litt lenger ned i Grensen, med skoposen i hånd. (Eller, det var vel strengt tatt han som så meg, og kom farende på meg bakfra.)
|
|
|
#24 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintersko til kulerunde poterEn venninne har viking goretex sko til sin sønn, hun er veldig fornøyd.
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Vintersko til kulerunde poterVi har hatt Viking Goretex og synes kanskje de var litt stive, men det kan hende det er flere sorter? |
|
|
|
#26 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Vintersko til kulerunde poter
Sønnen min på 17 mnd er en plugg med runde føtter og tykke legger og han har Viking Goretex, jeg liker dem kjempegodt, de er lette å få på og han er alltid tørr og varm med dem på. Det er tydelig at han synes de er ok, for han er ganske nøye på sko og kjemper imot om han ikke liker dem.
|
|
|
#27 |
|
I mål
|
Sv: Vintersko til kulerunde poterS har Viking gore-tex og vi er fornøyde med dem! Vi kjøper på XXL forøvrig hvor de har en veldig sympatisk pris, men de har nok ikke alle typer. |
|
|
|
![]() |
|
|