Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Skravling, avsporinger, tull og tøys

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-06, 11:31   #21
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Det lurer jeg på også? Altså, hvor mange innlegg man må ha for å prikke?

30 innlegg.

DM er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 12:27   #22
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg digger Mims nye signatur, kommer du til å bruke den dersom/når du retunerer til NM? Bare for å irritere litt til?

Jeg ser forøvrig at jeg gikk glipp av mye moro her i går, sovnet på sofaen klokka syv, ble vekket halv ti og gikk rett og la meg. Litt trøtt, kan man si...

Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 13:18   #23
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

30 innlegg, ja. Burde ikke være noe problem, men vil helst ha det NÅ. Får skrive litt til.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 14:54   #24
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Ja, det var tretti innlegg dere sa?

AprilRyan er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 19:15   #25
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Jeg skulle vært ute og klippet ferdig plenen.
Kjenner jeg meg selv rett blir jeg sittende og surfe til minbedrehalvdel kommer hjem med minstemann. Da er det forøvrig blitt mørkt ute og alt for seint for plenklipping.

Plipp er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 19:54   #26
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle absolutt brettet noen kilo med tøy, satt på en vaskemaskin, støvsuget og vasket litt på badet. Kjenner jeg meg selv rett blir det en røyk på verandaen og surfing resten av kvelden (er det noe som går, tro?). Jeg er dødssliten og hjemme alene og heldigvis ikke ute etter noe superwomanstempel.

Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 20:21   #27
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sukk, jeg har fått en ekkel betennelse på øyet og burde virkelig ikke sitte foran en skjerm.

Men det spørs om jeg greier å la vær. Sambo ser på Battlestar Galactica og har kommet så langt at jeg ikke greier å følge med. Savner Babylon 5 jeg.

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 20:26   #28
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjenner jeg BURDE sovet. Også kjenner jeg at 30 innlegg ble veldig fristende. Også har jeg spist en AltForFetende dessert i dag, etter torsdagsvasken, slik at jeg egentlig burde kommet meg ut og trent litt. Selv om jeg strengt tatt trente før jobb i morges

Mei er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 21:10   #29
AprilRyan

AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Jeg vurderer å lære meg denne dansen...

AprilRyan er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 21:14   #30
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Jeg vurderer å lære meg denne dansen...

Jeg kan den, og den er slett ikke så morsom som den ser ut til .

Gammel 14-09-06, 21:16   #31
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Kuuul smiley.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 21:18   #32
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

De første 30 sitter hardt inne hos meg. Jeg føler meg fram litt her i tullogtøystråden, der hvor ingen skulle tru at nokon kunne bu...

Var det tull og tøys, tro? :vinglepetters kusine:

Alexa er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 21:19   #33
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.

De første 30 sitter hardt inne hos meg. Jeg føler meg fram litt her i tullogtøystråden, der hvor ingen skulle tru at nokon kunne bu...

Var det tull og tøys, tro? :vinglepetters kusine:

Nei, jeg sitter ikke her og drikker vin (i dag iallefall)...
Det er slike innlegg som dette som pleier å gi meg fylleangst

Alexa er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 21:19   #34
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Føl deg fram du, Alexa.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 21:20   #35
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Nå har du bare 22 igjen, Alexa!

Og siden jeg gråt meg til å få navnet mitt på et av underforumene så må du gjerne prøve dem ut her - sånn at alle ser at dette er et suksessrikt underforum .

Gammel 14-09-06, 21:26   #36
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Standard

Thank you, thank you :bukker:

Men seriøst (sagt med fjortis-på-bussen-stemme (det er der jeg treffer dem..)) : er det ingen andre som noengang har fått fylleangst etter å ha sittet hjemme med noe godt å drikke foran skjermen kvelden før?

Jeg hadde forresten drukket første gang jeg turte å legge inn et innlegg på et forum (hadde spionert i ukesvis, om ikke måneder), men det er mange år siden nå...

Alexa er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 21:31   #37
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg kan den, og den er slett ikke så morsom som den ser ut til .

Danset du den på den festen til hun kolleagen din?

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 21:32   #38
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Danset du den på den festen til hun kolleagen din?

Det var der jeg lærte den kan du si.

Gammel 14-09-06, 21:39   #39
AprilRyan

Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.

Thank you, thank you :bukker:

Men seriøst (sagt med fjortis-på-bussen-stemme (det er der jeg treffer dem..)) : er det ingen andre som noengang har fått fylleangst etter å ha sittet hjemme med noe godt å drikke foran skjermen kvelden før?

Jeg hadde forresten drukket første gang jeg turte å legge inn et innlegg på et forum (hadde spionert i ukesvis, om ikke måneder), men det er mange år siden nå...

Og jeg var brisen på rødvin da jeg meldte meg inn i MM...

AprilRyan er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 21:42   #40
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Og jeg var brisen på rødvin da jeg meldte meg inn i MM...

Eller noe sånt...ikke ment som noe pro-alko-på-forum innlegg...

Alexa er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.