|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
flisespikker
|
![]() Sv: Anke endelig avslått
Det var vel neppe derfor hun ble dømt heller, da. Jeg synes ikke det er urimelig å tro at når man er dømt for en forbrytelse, så har man sannsynligvis begått den - det er ikke "vi" som dømmer, da, vi bare antar at domstolen har gjort jobben sin. (Jeg snakker nå ikke spesielt om denne saken.)
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 26-10-06 kl 10:11. Årsak: byttet overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Come what may...
|
![]() Tragisk er det uannset! Stakkas moren til lille jenta!
Altså jeg tenkte på Magica dømte henne ut i fra det hun hadde oppfattet da og ikke dommeren så klart! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Dette er utvilsomt en tragisk sak for alle involverte parter.
HM? *finleser det jeg har skrevet*
![]() |
#24 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Er det sånn at du ikke kan tro at noen kan være mordere? Snill å prate med på nett er vel ikke et kriterie for uskyld.
Det er bedre å vere lita og tøff, enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!) Gutt 2002 og jente 2005 Sist redigert av Skilpadda : 26-10-06 kl 10:11. Årsak: byttet overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
søt
Kan du vennligst forklare hva du mener?
2001 - 2003 - 2014 Sist redigert av Skilpadda : 26-10-06 kl 10:10. Årsak: byttet overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Come what may...
|
Nei faktisk så har det ingenting med det å gjøre. Men heller hvem det gjelder! Sist redigert av Skilpadda : 26-10-06 kl 10:10. Årsak: byttet overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Anke endelig avslåttEn tragisk sak for de involverte. Sist redigert av Skilpadda : 26-10-06 kl 10:10. Årsak: byttet overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
flisespikker
|
Magica sa vel at hun antok at hun er skyldig ettersom hun faktisk er dømt.
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 26-10-06 kl 10:10. Årsak: byttet overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Come what may...
|
![]()
Du skrev at hun var psykisk syk og det trodde du pga hun skrev som om hun var drittings noen ganger!
KLipt i fra adresse.no |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
flisespikker
|
![]() Sv: Anke endelig avslåttVi kan droppe å diskutere skyldspørsmålet her, vel? Det blir bare spekulasjoner ut fra avisskriverier uansett.
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 26-10-06 kl 10:09. Årsak: byttet overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
søt
Du mener dette. Du SPURTE jo? Det var ikke en påstand jeg slengte ut. Og jeg har på ingen måte dømt noen i denne saken, heldigvis. Jeg er ingen dommer.
2001 - 2003 - 2014 Sist redigert av Skilpadda : 26-10-06 kl 10:09. Årsak: byttet overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Come what may...
|
![]() Sv: Anke endelig avslåttMagica, man er ikke naiv bare for man ikke ser på alle og hver man som morder! Sist redigert av Skilpadda : 26-10-06 kl 10:09. Årsak: byttet overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
søt
Jeg er ikke så interessert i å diskutere denne saken HER, heller på generelt grunnlag. Men jeg stoler på at ikke domstolen ser på alle og enhver som morder heller.
2001 - 2003 - 2014 Sist redigert av Skilpadda : 26-10-06 kl 10:09. Årsak: byttet overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Det er forsvarsadvokaten som uttaler dette. Det gjør ikke uttalelsen sann av den grunn.
Det er bedre å vere lita og tøff, enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!) Gutt 2002 og jente 2005 Sist redigert av Skilpadda : 26-10-06 kl 10:08. Årsak: byttet overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anke endelig avslåttSynes at dette er en utrolig trist sak, og jeg skulle ønske vi kunne la den ligge. Dette åpner mange sår for de som var involvert på en eller annen måte, både på nett og IRL. Dette i respekt for de pårørende. Sist redigert av Skilpadda : 26-10-06 kl 10:08. Årsak: byttet overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anke endelig avslåttKan ikke admin bare slette hele tråden da?
-gurgle Sist redigert av Skilpadda : 26-10-06 kl 10:08. Årsak: byttet overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
flisespikker
|
![]() Sv: Anke endelig avslåttJeg tror trådstarter kan slette sin egen tråd, hvis hun vil.
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 26-10-06 kl 10:08. Årsak: byttet overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Leser
|
![]() Sv: Anke endelig avslåttLeste ikke alle innleggene før jeg svarte. Ser at det er mange som ikke vil rippe opp i denne saken og sletter derfor innlegget mitt.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av Skilpadda : 26-10-06 kl 10:07. Årsak: byttet overskrift |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|