|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Det sure eplet og nedlastingNå har jeg avinstallert og installert men fikk samme greia. Gir opp for i dag, men skal klare det imorgen! Prøver på en annen laptop. Tusen takk for hjelpen. Sikler etter house, og grey... |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det sure eplet og nedlastingMin ligger bare på skrivebordet, tror jeg. Finner den bare der, iallfall. Det viktigste er hvor du velger å legge FILENE den skal laste ned, så når du får opp de alternativene under installeringen av utorrent, så velger du det jeg skrev over (altså "downloads"-mappen på harddisken). Du må lage mappen først, det vet du kanskje hvordan gjøres (men i tilfelle: gå inn på explorer, der alle mappene ligger, velg harddisken, det er vel c:, høyreklikk og velg "ny" og så "mappe". Nå kommer det opp en mappe. Høyreklikk på den og velg "gi nytt navn" og kall den feks. "downloads").
|
|
|
#25 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Det sure eplet og nedlasting
Trodde jeg og
|
|
|
#26 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Det sure eplet og nedlastingNå har jeg lastet ned utorrent på nytt på en helt annen datamaskin. Det eneste jeg fikk spørsmål om var hvilken hastighet jeg hadde, samt tilbud om en test. Og om de nødvendige portene var åpne, samt en test av det også. Når jeg da laster ned fra piratebay fikk jeg den samme bittorrent ruten som i går. Jeg fikk spørsmål om hvor jeg ville legge filen, og valgte downloadsmappen jeg har. Men det går altså ikke gjennom utorrent som jeg kan se. Kan det ha noe med at jeg bruker Opera? |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Det sure eplet og nedlastingNår du installerer utorrent, legger den seg i aller fleste tilfeller på c:\windows\program files\
|
|
|
#30 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Det sure eplet og nedlastingJeg bruker Opera. Jeg fikk aldri noen valg om hvor jeg ville lagre filene. Som sagt fikk jeg bare spørsmål om hastighet og porter. Men nå ser det ut som jeg får dreisen på det allikevel! Men jeg skjønner ikke hva jeg skal med utorrent? Filene legger seg jo på harddisken, også åpner jeg dem i vlc. Jeg bruker nesten 1 time på en house episode, er det normalt? |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Det sure eplet og nedlastingDa har du også andre torrentklienter på maskinen din. Det er normalt med lavere hastigheter på slike åpne torrentsider, og på slike åpne sider ligger ikke alle episodene alltid. Bruk gjerne andre sider også. www.mininova.com .
|
|
|
#32 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Det sure eplet og nedlastingVar mannen min som svarte i de to innleggene over her, han er ikke alltid like flink med "teskjeene", ser jeg.
|
|
|
#33 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Det sure eplet og nedlastingPia:
|
|
|
#34 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det sure eplet og nedlastingHoldt på å starte en egen tråd, men jeg kaster meg på denne. Jeg er så j.... frustrert og sint på hele dette utorrent-greiene. Jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke får det til. Jeg har jo ganske bra datakunnskaper, men dette har jeg aldri fått til. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det sure eplet og nedlasting
Ja, det var en del seedere. Det gikk faktisk fortere når det ikke var mange seedere. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Princess Skids and Scars
|
Slenger meg på den! |
|
|
|
|
|
#38 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Opera har innebygd nedlastingsprogram; det kan godt hende det brukes automatisk sjøl om du installerer uTorrent.
Jeg bruker flere timer. Har ikke åpna porter osv. i routeren, så det kunne sikkert gått fortere, men jeg orker/tør ikke styre med det og er fornøyd så lenge det går.
|
|
|
#39 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Ja, det tar laaaaaaaaaang tid å laste ned en hel sesong. Det kan godt ta ei uke avhengig av antall seedere og hvor rask linje du har; husk at det gjerne er rundt 8 gigabyte.
|
![]() |
|
|