Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Fadderbarn og gave

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Gir du gave til dine fadderbarn?
Gir gave både til jul og bursdag 44 83,02%
Gir kun til jul 1 1,89%
Gir kun til bursdag 0 0%
Nei, verken til jul eller bursdag 2 3,77%
Annet 6 11,32%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 53. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-08, 22:53   #21
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fadderbarn og gave

gir både til jul og bursdag.Men hun kjenner meg ikke lengre.
De bor 10 mil lengre sør og hun har hatt levertransplantasjon så kan ikke ta turbo dit når han er syk og når det går div sykdommer. så blir til at vi er nesten aldri der

Gammel 16-01-08, 22:56   #22
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Siden vårt eneste fadderbarn så langt er vår niese får hun selvsagt gave både til jul og til bursdag.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-08, 22:58   #23
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Ja, det gjør jeg.

Gammel 16-01-08, 23:14   #24
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg er fadder til to, den ene er min niese, og han andre er sønn av min kusine. Begge får gaver i lik verdi til bursdag og jul.

Om min kusine får ett barn til, og jeg ikke er fadder for dette barnet, vil h*n få gave på lik linje som sin bror uavhengig om jeg er fadder eller ikke.

Min niese har fått en søster, men hun har ikke hatt dåp/navnefest enda, så jeg aner ikke hvem de evt. velger som fadder enda . Hun får også gaver på lik linje som de jeg er fadder for.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 00:13   #25
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ti fadderbarn og gir alle gaver til jul og bursdag. De får litt større gaver enn andre barn i familien/venners barn.
Jeg har nær og god kontakt med alle sammen

Gammel 17-01-08, 00:40   #26
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Selvsagt får fadderbarna mine gave både til jul og bursdag. De får gjerne en liten oppmerksomhet utenom det også, f.eks noen kroner til å ha på sparebøssa når jeg treffer dem eller en sommerhilsen i posten el.l. Mine faddere har alltid gitt meg følelsen av at jeg er deres spesielle jente og det har jeg satt sånn pris på, så jeg håper å kunne gjøre det samme for mine 7 fadderbarn.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-08, 01:17   #27
Lykkex3
Superaktiv

Lykkex3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Jeg har opprettet konto til mine fadderbarn, slik at de får en slant til jul og bursdag. Denne kontoen er "sperret" til barnet blir større og trenger penger. Synes det var en lur ide, for klær og leker får jo barn stort sett nok av ellers.
Det er jo ikke snakk om mye, men alle monner drar

Lykkex3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:55.