|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Gir du gave til dine fadderbarn? | |||
| Gir gave både til jul og bursdag |
|
44 | 83,02% |
| Gir kun til jul |
|
1 | 1,89% |
| Gir kun til bursdag |
|
0 | 0% |
| Nei, verken til jul eller bursdag |
|
2 | 3,77% |
| Annet |
|
6 | 11,32% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 53. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fadderbarn og gavegir både til jul og bursdag.Men hun kjenner meg ikke lengre.
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Fadderbarn og gaveSiden vårt eneste fadderbarn så langt er vår niese får hun selvsagt gave både til jul og til bursdag.
|
|
|
#23 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fadderbarn og gaveJa, det gjør jeg.
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Fadderbarn og gaveJa, jeg er fadder til to, den ene er min niese, og han andre er sønn av min kusine. Begge får gaver i lik verdi til bursdag og jul. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Fadderbarn og gaveJeg har ti fadderbarn og gir alle gaver til jul og bursdag. De får litt større gaver enn andre barn i familien/venners barn.
|
|
|
#26 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Fadderbarn og gaveSelvsagt får fadderbarna mine gave både til jul og bursdag. De får gjerne en liten oppmerksomhet utenom det også, f.eks noen kroner til å ha på sparebøssa når jeg treffer dem eller en sommerhilsen i posten el.l. Mine faddere har alltid gitt meg følelsen av at jeg er deres spesielle jente og det har jeg satt sånn pris på, så jeg håper å kunne gjøre det samme for mine 7 fadderbarn.
|
|
|
#27 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Fadderbarn og gaveJeg har opprettet konto til mine fadderbarn, slik at de får en slant til jul og bursdag. Denne kontoen er "sperret" til barnet blir større og trenger penger. Synes det var en lur ide, for klær og leker får jo barn stort sett nok av ellers. |
|
|
|
![]() |
|
|