Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Hund eller katt?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Se resultatene: Hund eller katt?
Hund 12 24,00%
Katt 16 32,00%
Begge deler 8 16,00%
Ingen av delene 14 28,00%
Deltakere: 50. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-06, 10:37   #21
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hund eller katt?

Jeg ønsker meg en siameser, de er så vakre!

Men jeg innser at det ikke er riktig tidspunkt for oss å skaffe oss husdyr. Vi har verken tid eller energi til å ta oss av dem, og det ville blitt trøblete i ferier og helger når vi reiser bort. Og så er det veldig deilig å slippe å støvsuge hele huset varje dag. Vi har hatt langhåret røytekatt tidligere. No more.

Hunder liker jeg, men ville ikke hatt selv. Det blir for mye jobb. (For ikke å snakke om at de sikler, maser, røyter, bjeffer, griser, osv. osv.)

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 11:07   #22
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har allergi, men foretrekker klart hunder!

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 11:08   #23
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Katt. Jeg er vokst opp med katt, og elsker særegenhetene deres.
Jeg er redd store skumle hunder, kan få panikk av en pitbull, så jeg på tur med hund kunne jo blitt en katastrofe
Mannen er vokst opp med hund og vil ikke ha katt, derfor har vi ingen dyr. Nå synes jeg ungene er for små også, i tillegg til at det går så mye energi til dem, tror ikke jeg orker ansvaret for et dyr nå.
Må legge til at jeg liker vanlige huskatter best, som er utedyr, dvs ingen kattekasse inne etter at de er gjort renslige.

Gutt 2002 og jente 2005

Sist redigert av Lykken : 25-10-06 kl 11:14.
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 11:14   #24
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Jeg er redd store skumle hunder, kan få panikk av en pitbull

De er ikke akkurat vanlige da . Tror ikke det er lov å ha dem heller

De fleste hunder er snille, det er veldig lett å se om en hund er aggresiv hvis man kjenner språket deres.

Gammel 25-10-06, 11:19   #25
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

De er ikke akkurat vanlige da . Tror ikke det er lov å ha dem heller

De fleste hunder er snille, det er veldig lett å se om en hund er aggresiv hvis man kjenner språket deres.

Jeg tror jeg ser pitpuller overalt jeg, men jeg vet de er ulovlige, men mange som ligner mistenkelig...nå skal det sies at jeg lenge gikk rundt å trodde at en spesiell hunderase var pitbull, men det viste seg at det var helt feil.
Jeg er ikke redd golden retrievere og små hunder eller hunder som bare virker snille og lydige. Desverre går dette på utseendet, så rotweillere, doberman osv gjør at jeg løper min vei. Fobien min kommer nok mye av noen dårlige opplevelser som barn og som voksen, i tillegg til at jeg ikke er vant til hunder og klarer derfor ikke å være helt naturlig eller stole på dem helt.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 11:25   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Vi har ingen av delene, men jeg er hundemenneske. Katter er helt uinteressante synes jeg.

Det samme synes jeg om hunder.
Katter her mer personlighet, synes jeg. Hunder dilter jo bare etter det eieren sier, de er jo som roboter.

Neida, jeg setter ting på spissen altså, jeg er glad i alle dyr. Men katter er absolutt mest interessante, synes jeg. De har sin egen sterke personlighet og vilje, man vet aldri hva de kan finne på, og jeg bare eelsker å sitte i sofaen med en malende katt på fanget. Den lyden er kjempekoselig.

Vi har 2 katter, Eyolf og Eva.

Gammel 25-10-06, 11:30   #27
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Ingen av delene - er allergisk!

Men jeg liker hunder, misliker veldig sterkt katter...

Sist redigert av Isa : 25-10-06 kl 12:35. Årsak: Endret fra hater til misliker...
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 11:40   #28
Ekkir
Bree

Ekkir sin avatar

Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Men jeg liker hunder, hater katter...

Vi har to katter og det holder lenge. Liker både katter og hunder.

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 11:44   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Ingen av delene - er allergisk!

Men jeg liker hunder, hater katter...

Hater du virkelig katter? Hva får folk til å HATE et dyr? Jeg synes hat er et litt voldsomt ord og håper ingen som sier slikt virkelig mener det bokstavelig!!

Gammel 25-10-06, 12:05   #30
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hater du virkelig katter? Hva får folk til å HATE et dyr? Jeg synes hat er et litt voldsomt ord og håper ingen som sier slikt virkelig mener det bokstavelig!!

La oss si at jeg misliker katter veldig sterkt da. Det er ikke den eneste ting ved katter jeg liker, selvom jeg legger godviljen til.

Og selvfølgelig - selvom jeg misliker katter betyr ikke det at jeg på noen måte plager de, jeg holder meg bare langt unna.

Gammel 25-10-06, 12:06   #31
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.

Vi har to katter og det holder lenge. Liker både katter og hunder.

:kremt:

Gammel 25-10-06, 12:08   #32
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg er et "hundemenneske".

(som noen kanskje skjønner av nicket mitt...)

Gammel 25-10-06, 12:35   #33
Svaggen
Aktiv

Svaggen sin avatar

Svaggen er litt kul
Standard

Jeg er vokst opp med begge deler + en hel haug med andre dyr samtidig. Vi var en dyreglad familie.
Nå har vi bare en hund, etter at katten vår døde for noen år siden.

Gammel 25-10-06, 12:36   #34
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

nei takk ingen av delene

Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 17:25   #35
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei takk. Ingen av delene. De lukter vondt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 17:33   #36
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

gullfisk er mye bedre syns jeg.. Ikke trenger de å gå tur når det øs-regner og ikke trenger du å vaske når katta har blitt stengt inne på soverommet, og dritt i dobbelsenga!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 17:33   #37
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke spesielt glad i dyr, så jeg ønsker ingen av delene.

Gammel 25-10-06, 17:36   #38
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

katt + katt = 2*katt

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 17:44   #39
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Svarte litt feil, men har to irske settere og kunne godt tenkt meg en katt
og hest og høner og og....

Gammel 25-10-06, 20:10   #40
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Vi har 2 katter, men kunne godt tenkt meg en bitte liten hund også!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:58.