|
|||||||
| Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
| Se resultatene: Hund eller katt? | |||
| Hund |
|
12 | 24,00% |
| Katt |
|
16 | 32,00% |
| Begge deler |
|
8 | 16,00% |
| Ingen av delene |
|
14 | 28,00% |
| Deltakere: 50. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hund eller katt?Jeg har vokst opp med begge deler, og har alltid hatt hunder og/eller katter i hus. Synes begge er like fascinerende, på hver sin måte. Men det kommer veldig an på dyrets personlighet i tillegg. Akkurat nå har vi katt hjemme.
|
|
|
#2 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hund eller katt?Begge deler! Selv har vi kun katt, men jeg har lyst på hund også.
|
|
|
#3 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hund eller katt?Skulle gjerne hatt en katt, er vant til det fra barndommen. Problemet er at det er så mange allergikere rundt meg, så det lar seg ikke gjøre.
|
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: Hund eller katt?Katt, definitivt.
|
|
|
#5 |
|
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hund eller katt?Vokst opp med katt, har hund.
|
|
|
#6 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hund eller katt?Jeg har allergi, men foretrekker klart hunder!
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Hund eller katt?Jeg liker ikke katter noe særlig. Jeg grøsser når jeg tar i dem (litt på samme måte som at jeg grøsser når jeg tar i syntetisk fleece eller spiser gele)
|
|
|
#9 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hund eller katt?Begge deler er uaktuelt på grunn av allergi. Jeg kunne tenkt meg å hatt en katt hvis det var mulig (har hatt det før), men det er ikke noe stort savn. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Hund eller katt?Eg likar best hundar, men det er meir praktisk med katt |
|
|
|
|
|
#12 |
|
re:designer
Sv: Hund eller katt?gullfisk er mye bedre syns jeg.. Ikke trenger de å gå tur når det øs-regner og ikke trenger du å vaske når katta har blitt stengt inne på soverommet, og dritt i dobbelsenga! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hund eller katt?Jeg er ikke spesielt glad i dyr, så jeg ønsker ingen av delene.
|
|
|
#15 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hund eller katt?Jeg liker ikke dyr. Hunder er det verste jeg vet, så om jeg skulle velge måtte det bli katt. Men helst ingen dyr i det hele tatt. Jeg liker tenåringer og barn, jeg. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Javel
|
Sv: Hund eller katt?Vi har hverken hund eller katt. Hunder liker jeg ikke, og mellomste er livredd dem.
|
|
|
|
#17 |
|
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hund eller katt?Vi har to katter. Først arvet vi en, den fulgte med da vi kjøpte huset. Så ble en til fem. Vi beholdt en av kattungene, så nå har vi to. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hund eller katt?Har eller vil ha?
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Hund eller katt?Alt av dyr, kanskje bortsett fra slanger, er velkomne her. Dessverre kan vi ikke ha noe nå pga. bosituasjonen. |
|
|
|
![]() |
|
|