|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fornøyd
|
Sv: Ville du kjøpt / strikket rosa klær til gutten din?Joda, jeg kunne nok ha gått med på noe rosa, men det kommer litt an på plagget. Rosa reima er ikke aktuelt. Rosa støvler i bhg. er helt greit, det.
|
|
|
#2 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Ville du kjøpt / strikket rosa klær til gutten din?Dyre ytterplagg kjøper jeg i nøytrale farger. Andre klær kunne godt vært rosa. Det er jo heller ingen problemer å strikke klær i rare farger, hvis ungen blir lei av dem kan de farges
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du kjøpt / strikket rosa klær til gutten din?RØDT har jeg ingen problemer med til gutter, men det må jo være litt gjennomført. :motefreak: Jeg har endel rødt til gutten i magen.
|
|
|
#5 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Ville du kjøpt / strikket rosa klær til gutten din?Ja. Jeg har ingen problemer med å kle gutten min i rosa om han ønsker det.
|
|
|
#6 |
|
villende
|
Sv: Ville du kjøpt / strikket rosa klær til gutten din?Uten problemer. Men jeg ville hatt litt større problemer med å antrekke ham i veldig feminine plagg med masse blomster og blonder. Men vil gutten gå i kjole, så skal han få lov til å gå i kjole. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Audacious
|
Sv: Ville du kjøpt / strikket rosa klær til gutten din?Ja, så klart. Plutten har svært selvvalgte lys rosalilla vinterstøvler med sølvblomster, og sjokkrosa for. Men det blir ikke så mye rosa, for yndlingsfargen er lilla.
|
|
|
#8 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?
Jeg signerer Polyanna. Rosa er bare en farge, men jeg har ikke kledd noen av guttebabyene mine i det. Det ville ikke en gang ha sett rart ut, ettersom de begge var (er) ganske "jentete".
|
|
|
#9 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?Tja, kommer an på hva slags plagg det er snakk om da. Om de eldste vil følge trenden og ha rosa boxer og rosa tskjorte, så hadde de fått det. Men jeg hadde aldri valt å kjøpe noe rosa til dem av egen fri vilje, i allefall ikke til de små.
|
|
|
|
#10 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?:host: Ja, det kan vel kanskje kalles et forsøk på å demonopolisere fargen, hvis det er et ord. Pudderrosa håper jeg aldri blir et tema, på linje med andre sarte farger, men rosa og sjokkrosa sammen med rødt og oransje er ganske kult.
|
|
|
#11 |
|
Borte
|
Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?Hvis jeg hadde en sønn som ønsket seg rosa klær eller støvler så hadde han fått det. Jeg kan ikke komme på et eneste argument som er godt nok til å nekte en gutt rosa klær.
|
|
|
#12 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Det var godt sagt!!
|
|
|
#13 |
|
hmmm
|
Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?Ja, det ville jeg. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Signerer Kirsebær jeg, enkelt og greit.
|
|
|
#15 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Så enkelt kan det sies.
|
|
|
#16 |
|
superbruker
|
Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?Jeg kunne gjerne ha kjøpt et rosa plagg til gutten min hvis han ønsket det. Jeg ville ikke ha strikket, for jeg kan ikke strikke. hadde jeg kommet hjem med et rosa plagg til gutten ville både han og pappaen fått noia.
|
|
|
#17 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville du kjøpt/strikket rosa klær til gutten din?Selvfølgelig! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
er grønn og fin.
|
Signerer denne.
|
|
|
#19 |
|
Flax
Hvor: Bergen
Ja, så enkelt kan det sies.
|
![]() |
|
|