|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
| Se resultatene: Har du fattigmannsølv i hus? | |||
| Ja, har omtrent bare det |
|
1 | 0,64% |
| Ja, har endel, men har også annen pynt |
|
14 | 8,92% |
| Nei, men har lyst på |
|
9 | 5,73% |
| Nei, det liker jeg ikke |
|
43 | 27,39% |
| Hva i all verden er det?? |
|
93 | 59,24% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 157. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har du hevet deg på fattigmannsølvbølgen?Det er tydeligvis en trend som har gått meg hus forbi. Ikke at det gjør noe, jeg syns ikke noe om den.
|
|
|
#2 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du hevet deg på fattigmannsølvbølgen?Sånt har jeg ikke sett . Verken på coop hus og hjem eller på Tilbords
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Har du hevet deg på fattigmannsølvbølgen?Jeg er ingen stor tilhenger av chabby chic stilen, men disse fattigmannsølvtingene som florerer i interiørbutiken har fanget interessen. jeg er nok inspirert av noen venninner som har massevis. Selv har jeg litt og kommer nok til å kjøpe mer.
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Har du hevet deg på fattigmannsølvbølgen?Hø? Er det en bølge? Nei jeg kan vel ikke si jeg har kastet meg på noe sånt. Ser jeg noe jeg liker kjøper jeg det, samme om det er "fattigmannsølv" (som jeg aldri hadde hørt om før nå) eller annet.
|
|
|
#8 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Har du hevet deg på fattigmannsølvbølgen?Alle venninnene mine her i byen har sånt, i tillegg til prismelysekroner. šJeg har ikke prismelysekroner.
|
|
|
#9 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du hevet deg på fattigmannsølvbølgen?
Åh prismekroner
|
|
|
#10 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Har du hevet deg på fattigmannsølvbølgen?Nei enten får det være ordentlig, eller så kan man la være. :snobb:
|
|
|
#11 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Har du hevet deg på fattigmannsølvbølgen?Jeg bryr meg døyten om stæsj er av ekte sølv eller ei. Det eneste jeg bryr meg om er at jeg liker det. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
*elsker ENGA*
|
Sv: Har du hevet deg på fattigmannsølvbølgen?Aldri hørt uttrykket før jeg... Tror kanskje Perfect Home selger noe i den stilen, men det er ikke min stil. Her går det i sort, glass og stål stortsett...
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du hevet deg på fattigmannsølvbølgen?Fant ikke et alternativ som passer. Jeg synes ikke jeg har litt når jeg kun har et fat som vi fikk i julegave.
|
|
|
#16 |
|
flisespikker
|
Sv: Har du hevet deg på fattigmannsølvbølgen?Jeg svarte "Hva i all verden er det?", men etter å ha lest tråden og blitt mer opplyst, ville jeg i stedet valgt "Nei, det liker jeg ikke".
|
|
|
#17 |
|
Ekvilist
|
|
|
|
#18 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Signerer.
|
|
|
#19 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du hevet deg på fattigmannsølvbølgen?Hva i all verden er det??
|
|
|
#20 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Har du hevet deg på fattigmannsølvbølgen?Nei, og ikke kommer jeg til å kjøpe noe heller. Jeg syns ikke det er fint i det hele tatt. Jeg har en venninne som nok sikkert kommer til å kaste seg på bølgen, så det er jo en fare for at jeg kommer til å få noe sånt til bursdag/jul, får krysse fingre for at jeg slipper. |
|
|
|
![]() |
|
|